 |
TNT יוצאת בקמפיין אינטרנט, הכולל את "משחק השיבום", בהמשך לקמפיין הטלוויזיה בכיכובם של עומר ברנע והדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס.
במסגרת המשחק צריכים הגולשים לצלוף בראשים שעל הקיר, כאשר כל צליפה בראשו של עומר ברנע, מזכה בבונוס.
מדי יום במשך השבועיים הקרובים, יזכ ו חמשת הגולשים המצטינים בג'ינס וטישרט של TNT .
הקמפיין הופק על-ידי ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס), בהשקעה של 50 אלף דולר.
לדברי תימור גורדון, מנכ"ל ארק אינטראקטיב, "המשחק מרחיב בצורה מהנה ומצחיקה את הקמפיין המדליק שהוכן בגלר נסיס, תוך שימוש בכח של האינטרנט ליצור אינטרקציה עם המותג".
תקציבאית: יעל לביא, ארט: אדי פאואר, טכנולוגיה: אור ברנשטיין, ניהול קמפיין ומדיה: ניר רוזנבלום.
|
 |
 |
 |
 |
|
|