 |
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין אינטרנט אינטרקטיבי, התומך במסע הפרסוםלמסלול "SMS חופשי" של מותג הצעירים Esc.
במסגרת הקמפיין, מאפשרת החברה לכל גולש להפוך את הפרסומת המקורית למסר אישי, על-ידי שינוי המסרים בפרסומת המקורית, ולשלוח אותו לתיבות האי-מייל של חבריו.
רוצים לשלוח פרסומת אישית? לחצו כאן.
הפרסומת המקורית, מבית היוצר של אדלר-חומסקי &ורשבסקי, עובדה בפורמט מיוחד על-ידי יורו 4D, חברת האינטרקטיב של מותג Esc.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "כמו תמיד Esc מקדים את השוק, והפעם מאפשר לצעירים לעצב את המסר בפרסומות לפי טעמם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|