ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
לוקחים את זה אישי
קמפיין האינטרנט של Esc מאפשר לגולשים לשלוח לחברים פרסומת עם מסר אישי. רוצים גם?
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:01
חברת פלאפון יוצאת בקמפיין אינטרנט אינטרקטיבי, התומך במסע הפרסוםלמסלול "SMS חופשי" של מותג הצעירים Esc.

במסגרת הקמפיין, מאפשרת החברה לכל גולש להפוך את הפרסומת המקורית למסר אישי, על-ידי שינוי המסרים בפרסומת המקורית, ולשלוח אותו לתיבות האי-מייל של חבריו.

רוצים לשלוח פרסומת אישית?
לחצו כאן.

הפרסומת המקורית, מבית היוצר של אדלר-חומסקי &ורשבסקי, עובדה בפורמט מיוחד על-ידי יורו 4D, חברת האינטרקטיב של מותג Esc.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "כמו תמיד Esc מקדים את השוק, והפעם מאפשר לצעירים לעצב את המסר בפרסומות לפי טעמם".


קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...