ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מלך הג'ינגל: יהושע/TBWA
הפרסומת של דיסקונט משכנתאות זכתה בתואר מלך הג'ינגל לחודשים פברואר-מרץ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
18/5/2005 12:33
תשדיר הפרסומת של דיסקונט משכנתאות - "אישתי גאון פיננסי", מבית היוצר של יהושע/TBWA, זכה במקום הראשון בתחרות מלך הג’ינגל של שפ"מ.

מנהלת השיווק והפרסום של שפ"מ, שרית אריסון, מציינת כי דווקא בנושא משעמם וגברי כביכול, הוכיח פרסום יהושע כי ניתן ליצור פניה אחרת, מפתיעה ומשעשעת. 

למקום השני הגיע התשדיר לחברת הביטוח מגדל, שהופק אף הוא ע"י יהושע/TBWA.

בתחרות שנערכה בתחילת השבוע השתתפו התשדירים ששודרו במהלך פברואר-מרץ 2005, ברשתות הרדיו של קול ישראל.

התחרות נועדה לעודד קריאטיביות בפרסום ברדיו ולתת קרדיט ליוצרים הבולטים. נציגי משרד הפרסום שהגיע למקום הראשון, יזכו גם בסוף שבוע זוגי באילת.

סמנכ"ל קריאייטיב: רובי ניסן, ראש צוות קריאייטיב: דני יעקובוביץ, קופירייטר: מוטי בן בכר, תקציבאית: חגית שגיא.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...