ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הקרב על הביסלי
עלית פותחת חזית חדשה מול אסם: תייצר חטיף זהה לביסלי, תחת המותג "צ'יטוס"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
דרור מרמור
22/5/2005 8:12
רעידת אדמה בענף החטיפים. אחרי שנים של תוכניות כושלות וחודשים של הכנות חשאיות, תצא השבוע עלית עם סדרת חטיפים תואמי "ביסלי" של אסם - כך נודע למעריב. את החטיפים תייצר עבור עלית חברת מנה מבית-שמש, שמנסה כבר 7 שנים לחדור בעצמה לשוק, אך ללא הצלחה. חברת עלית מפגרת כבר שנים אחרי מתחרותיה בשוק החטיפים המלוחים, שבו שולטת אסם ללא עוררין בעיקר עם ביסלי ו"במבה".

על-פי ההערכות, השוק מגלגל מחזור שנתי של כ-700 מיליון שקל, מהם כ-13% (100 מיליון שקל) בחטיפי הביסלי, המיוצרים בעיקר על-ידי אסם וחברת א.מ חטיפי העמק, המייצרת גם מוצרים לחברת תלמה. על אף שמדובר במוצר שונה, החליטה עלית להשתמש במותג "צ'יטוס" גם בתואמי הביסלי המגיעים השבוע למדפים, בין השאר כדי לא להחריף יתר על המידה את המאבק מול אסם.

חברת מנה, שבשליטת משפחת אייזנשטיין מחדרה, כבר החלה בייצור הביסלי החדש עבור עלית, באריזות של 25 גרם, 80 גרם ו-200 גרם - הזהות במשקלן לאריזות הקיימות של אסם. קבוצת שטראוס-עלית הציגה בשבוע שעבר תוצאות שיא לרבעון הראשון של שנת 2005. הרווח הנקי של החברה עמד על 52.2 מיליון שקל-עלייה של 10% בהשוואה לאשתקד. דובר חברת עלית מסר בתגובה כי "אין החברה נוהגת להתייחס למוצרים שטרם הושקו ".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...