 |
קבוצת עדה ליס, יבואנית הלבשה תחתונה מבית 'שרה- לי', יוצאת בקמפיינים למותגים אותם היא משווקת.
הקמפיין הראשון הוא למותג הצרפתי DIM, תחת הסלוגן – "את DIM לא מורידים"; והקמפיין השני הוא למותג האמריקאי PLAYTEX למידות גדולות, תחת הסלוגן "IT 'S SHOW TIME".
הקמפיינים, באמצעות משרד הפרסום נחמני-צפריר, יכללו מודעות בעיתונות - בהיקף של מיליון שקל.
צביקה ליסאואר, מנכ"ל עדה ליס, מציין כי "הקמפיינים ידגישו את הנוחות הטבעית שמעניק המותג DIM ואת הסקסיות, האופנתיות והצבעונית שמעניק PLAYTEX למידות גדולות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|