ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מתחת לבגדים
קבוצת עדה ליס יוצאת בקמפיין עיתונות למותגי הלבשה תחתונה מבית 'שרה-לי'
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/5/2005 12:14
קבוצת עדה ליס, יבואנית הלבשה תחתונה מבית 'שרה- לי', יוצאת בקמפיינים למותגים אותם היא משווקת.

הקמפיין הראשון הוא למותג הצרפתי DIM, תחת הסלוגן – "את DIM לא מורידים"; והקמפיין השני הוא למותג האמריקאי PLAYTEX למידות גדולות, תחת הסלוגן "IT 'S SHOW TIME".

הקמפיינים, באמצעות משרד הפרסום נחמני-צפריר, יכללו מודעות בעיתונות - בהיקף של מיליון שקל.

צביקה ליסאואר, מנכ"ל  עדה ליס, מציין  כי "הקמפיינים ידגישו את הנוחות הטבעית שמעניק המותג DIM ואת הסקסיות, האופנתיות והצבעונית שמעניק PLAYTEX למידות גדולות".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...