ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ממשיכה להסעיר את החושים
שטראוס משיקה שני טעמים נוספים בסדרת "מגנום חושים" ומדווחת על גידול במכירות המותג
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/5/2005 12:18
גלידות שטראוס מרחיבה בימים אלו את סדרת השלגונים "מגנום חושים",  שהושקהלפני כחודשיים.

הטעמים – ריבת חלב וקוקוס, מצטרפים לשני הטעמים הראשונים בסדרה – קפה ואגוז. בסוף חודש יוני יושק הטעם החמישי והאחרון – תות.

הסדרה, המשווקת במהדורה מוגבלת לחודשי הקיץ, כוללת 5 מוצרים בהתאם למספר החושים, כאשר כל חוש מיוצג על ידי טעם אחר.

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי "בחודשים האחרונים גדלו מכירות המותג מגנום בכ-20%, בעיקר הודות להצלחת הסדרה החדשה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...