ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של מאי
גידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של לי-קופר ישראל, נבחר ע"י איגוד המפרסמים לאיש של מאי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/5/2005 9:36
איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, לאיש השיווק של חודש מאי.

גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר, מאז שנת 95'. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס ישראל).  

מנימוקי הבחירה: "לאחר תקופה קשה בענף הג'ינס בסוף שנות ה-90, מיצבה החברה את עצמה ומאז פתחה 37  חנויות ברחבי הארץ.  לי-קופר הוא כיום מותג הג'ינס המוביל בישראל".

לדברי גידי גולדפינגר, הייחוד של החברה, התורם להצלחה הרבה, היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה.

"זה מאפשר לנו הגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה וגם למכור את המוצרים בכ-30% יותר בזול, מאלה של היבואנים האחרים", אומר גולדפינגר.

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...