 |
איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, לאיש השיווק של חודש מאי.
גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר, מאז שנת 95'. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס ישראל).
מנימוקי הבחירה: "לאחר תקופה קשה בענף הג'ינס בסוף שנות ה-90, מיצבה החברה את עצמה ומאז פתחה 37 חנויות ברחבי הארץ. לי-קופר הוא כיום מותג הג'ינס המוביל בישראל".
לדברי גידי גולדפינגר, הייחוד של החברה, התורם להצלחה הרבה, היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה.
"זה מאפשר לנו הגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה וגם למכור את המוצרים בכ-30% יותר בזול, מאלה של היבואנים האחרים", אומר גולדפינגר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|