ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ריקוד התוכי
בזק בינלאומי מציעה iPod למתחברים לאינטרנט המהיר. תלווה את המבצע בקמפיין טלוויזיה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/5/2005 9:38
בזק בינלאומי מעלה היום לאוויר קמפיין התומך במבצע החדש של החברה, במסגרתו מוצע נגן  iPod של "אפל" למתחברים לאינטרנט המהיר של החברה למשך שנה (כולל תשתית ADSL).

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ימשך עשרה ימים בהיקף של כמיליון וחצי שקל.

סרטון האנימציה מציג צללית רוקדת של התוכי, האוחזת בנגן ה- iPod. זאת בדומה לשפה הפרסומית של iPod העולמית.

תמי הלוי, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "זיהינו את הצורך בקרב לקוחותינו הגולשים במהירויות הגבוהות, ליהנות מהטכנולוגיה העדכנית ביותר של הורדת שירים מהרשת".

מנהל קריאטיב ראשי: יונתן סטירין, מנהל קריאטיב: יניב קציר, קופירייטר: שחר פילר, ארטדירקטור: יובל דוידוב, מנהלת תיקי לקוחות: מיכל נשיב, סופרוויזר: מרב שועלי, תקציבאית: עדי דוידזו,מפיקת משרד: יהודית גרינברג, בית פוסט: גרויטי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...