 |
/images/archive/gallery/251/223.jpg סטודנטים
צילום: ארכיון  |
|
|
ימי הסטודנט מושכים גם חברות מסחריות, שמשקיעות מאות אלפי שקלים בפעילויות קד"מ ממוקדות |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 26/5/2005 11:42 |
|
|
|
|
 |
אירועים המוניים לצעירים, היו מאז ומתמיד קרקע פוריה לחברות מסחריות להציע בהם את מרכולתן. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום הקד"מ (קידום מכירות) השתכללו גם הדרכים למשוך את הצעירים והפכו יצירתיות יותר ויותר.
אירועי יום הסטודנט המתחילים היום באוניברסיטת תל-אביב ויערכו במהלך השבוע הקרוב גם בשאר האוניברסיטאות, הן הזדמנות מצויינות עבור החברות להגיע באופן ממוקד לקהל הצעירים במחיר נמוך יחסית עבורן, של כמה מאות אלפי שקלים.
חברת הקד"מ YOUNG לדוגמה, המתמחה בשיווק לצעירים, הפיקה פעילויות לשבעה מותגים שונים שיערכו במסגרת אירועי יום הסטודנט בתל אביב.
הפעילויות, בהיקף כולל של כ- 1.5 מיליון שקל, כוללות בין השאר מתחם SHOW BAR לאסקייפ המשלב מוזיקה ומאפשר למשתתפים להפיק לעצמם וידאו קליפ; ומתחם חוויתי סביב עולם התוכן של קונדומי R3.
עוד מותגים שהצטרפו לחגיגה: לוריאל, "אמור אמור" מבית קאשרל, לנקום, המגזין "GO" מבית ידיעות תקשורת ורדיו 99ESC.
קרן גרטלר ,מנכ"ל YOUNG: "אנו ממציאים את עצמנו כל פעם מחדש באמצעות קונספטים חדשניים וייחודים המשרתים את קהל היעד הצעיר שלנו".
גם ב-HOT נערכו לנוכחות מסיבית בימי הסטודנט באוניברסיטאות בישראל. החברה תשקיע 2 מיליון שקל בפעילות קד"מ, באמצעות חברת סופרפוש, שתתרחש באוניברסיטאות השונות, במהלך השבוע הקרוב.
במרכז הפעילות של החברה מוצב שירות ה- VOD (וידאו על פי דרישה) ובמסגרתה תקים HOT מתחם קולנוע ממוזג, בו יוקרנו סרטים שוברי קופות המוקרנים ב- HOT V.O.D.
נציגי HOT שיסתובבו במתחם, יציעו לסטודנטים מבצעי התחברות שונים ובחברה צופים כי יצליחו לגייס כך מאות סטודנטים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|