ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/254/592.jpg
אפרים ליניאל ואיתן זינגר - ליניאל-זינגר/DDB
משנים אסטרטגיה
צ'מפיון מוטורס שוקלת לצרף משרד נוסף למערך הפרסום, המטופל כיום בליניאל-זינגר/DDB; פנתה ל-2 משרדים
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ'
26/5/2005 12:08
צ'מפיון מוטורס, יבואנית "פולקסוואגן" לישראל, פנתה לשלושה משרדי פרסום על מנת שיציגו בפניה רעיונות לקמפיין ההשקה של מכונית הפאסאט החדשה.
המשרדים אליהם פנתה החברה הם: ליניאל-זינגר/DDB; פוגל אוגליבי; ואדלר-חומסקי&ורשבסקי.
ליניאל-זינגר מטפל בתקציב הפרסום של החברה למעלה מ-30 שנה והוא צפוי להמשיך ולהחזיק בחלקים ממנו בכל מקרה.
מצ'מפיון מוטורס נמסר כי "לקראת השקת הפאסאט הוחלט לבדוק אפשרות של צירוף משרד נוסף למערך הפרסום של החברה".
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...