ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
משנים אסטרטגיה
צ'מפיון מוטורס שוקלת לצרף משרד נוסף למערך הפרסום, המטופל כיום בליניאל-זינגר/DDB; פנתה ל-2 משרדים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/5/2005 12:08
צ'מפיון מוטורס, יבואנית "פולקסוואגן" לישראל, פנתה לשלושה משרדי פרסום על מנת  שיציגו בפניה רעיונות לקמפיין ההשקה של מכונית הפאסאט החדשה.

המשרדים אליהם פנתה החברה הם: ליניאל-זינגר/DDB; פוגל אוגליבי; ואדלר-חומסקי&ורשבסקי.

ליניאל-זינגר מטפל בתקציב הפרסום של החברה למעלה מ-30 שנה והוא צפוי להמשיך ולהחזיק בחלקים ממנו בכל מקרה.

מצ'מפיון מוטורס נמסר כי "לקראת השקת הפאסאט הוחלט לבדוק אפשרות של צירוף משרד נוסף למערך הפרסום של החברה".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...