פרשת 'הסוס הטרויאני' מגיעה גם לשוק השיחות הבינלאומיות. משרדי הפרסום היו על הכוונת
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 1/6/2005 12:39
פרשת"הסוס הטרויאני" מסרבת לדעוך: כעת נבדק החשד כי גם למשרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובר-קורן (לשעבר בר-להבי-קורן) נעשה ניסיון להחדיר את תוכנת "הסוס הטרויאני" - בלא בצלחה.
הערכה בענף היא כי ניסיון זה קשור לפעילות של משרדי הפרסום בשוק השיחות הבינלאומיות. באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב הפרסום של ברק , ואילו בר-קורן מטפל בתקציב של אינטרנט זהב, שנכנסה אף היא לפני כשנה לפעילות בשוק זה.
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מטפל גם בתקציב הפרסום של פלאפון, שכזכור נחשדת בהחדרת תוכנת "הסוס הטרואיני" למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ולמשרד יחסי הציבור של רני רהב כדי לקבל מידע על חברת פרטנר.
כזכור, אמש נחקרובאזהרה מנכ"ל בזק בינלאומי, אבי גבאי ושתי בכירות בחברה, בחשד כי רכשו מסמכים פנימיים של המתחרה - קווי זהב. במשטרה חושדים כי חוקרים פרטיים הגיעו למסמכים באמצעות תוכנת "סוס טרויאני", שהותקנה במשרד הפרסום ראובני-פרידן, המטפל בתקציב הפרסום של החברה.