ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חלומות מתגשמים
הקמפיין החדש לפיג'ו 206, מבית היוצר של יורו ת"א כולל סטיקרים נוצצים לרכב
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/6/2005 13:45
חברת דוד לובינסקי - יבואנית פיג'ו לישראל יוצאת בקמפיין חדש לרגל תחילת שנת דגם 2006 של פיג'ו 206.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א יכלול עיתונות, רדיו, אינטרנט וכן סטיקרים נוצצים לרכב עם הסלוגן - "חלומות מתגשמים". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 1.8 מיליון שקל.

מנהלת השיווק בלובינסקי, סופי כהן: "הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של החברה, המבטא את הנחשקות והקסם של המכונית שהפכה כבר לאייקון. כמו כן הקמפיין מתחבר לקמפיין הפסל ההודי האהוב, שגם בו מגשים ההודי הצעיר את חלומו לנהוג ב-206".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...