החלה ההרשמה לתחרות הקד"מ הישראלית 2005 - הזוכים בה יעלו לגמר ה-Globes Awards
דפדף בברנז'ה
עירית יוסילביץ' 5/6/2005 10:40
השבוע נפתחה ההרשמה לתחרות הקד"מ הישראלית 2005, שתוצאותיה ייוודעו במהלך חודש יולי.
הזוכים בתחרות הישראלית עולים אוטומטית לגמר ה-Globes Awards – תחרות הקד"מ הבינלאומית, שמאורגנת על ידי הארגון האמריקאי של סוכנויות קידום המכירות (ה-MAA), בשיתוף עם עיתוני שיווק ואיגודים מקצועיים בכל העולם.
את תחרות הקד"מ הישראלית מארגנים במשותף איגוד המפרסמים בישראל והעיתון פורום שיווק. המקצה הישראלי נערך זו השנה השישית ברציפות ומוגשות אליו עבודות המציגות את פעילויות קידום המכירות והשיווק הישיר הבולטות, שנוהלו במהלך השנה החולפת.
העבודות מתחלקות ל-16 קטגוריות ונשפטות על ידי כ-70 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק תוך שהן מקבלות ניקוד על פי ארבעה פרמטרים: קונספט, מקוריות, ביצוע בפועל ותוצאות.
בשנה שעברה זכתה פרומרקט במספר הרב ביותר של מדליות זהב – 9 מדליות ואף גרפה את פרס קמפיין השנה עבור 'כפר המוזיקה' של קוקה קולה.
בתחרות העולמית, זכתהפרומרקט בפרס הגלוב היוקרתי (המוענק לפעילויות קד"מ יוצאות דופן באיכותן ושהן 'מעבר לזהב').
את העבודות ניתן להגיש עד סוף מאי. מארגני התחרות אף הקימו אתרבו ניתן לקבל מידע על התקנון וכן ניתוח של עבודות שזכו בתחרות בשנים קודמות.