 |
/images/archive/gallery/283/601.jpg לוגו ספרייט
 |
|
|
הקמפיין האינטראקטיבי לספרייט, מבית אידיאולוג'יק, זכה ב"שטרודל הזהב" לחודש מאי |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 5/6/2005 10:18 |
|
|
|
|
 |
קמפיין האינטרנט למותג ספרייט - "The Sprite way", מבית היוצר של אידיאולוג'יק, זכה במקום הראשון בתחרות "שטרודל הזהב" לחודש מאי.
לצפייה בקמפיין הזוכה לחצו כאן.
יועצת התקשורת אביטל יוגב, יוזמת התחרות, מסרה כי "לגבי הקמפיין של ספרייט לא נתגלעו חילוקי דעות והוא נבחר פה אחד על-ידי חבר השופטים. בנימוקיהם התייחסו השופטים לדרך המקורית בה הצליח הקמפיין להתאים את המותג למסר, לקהל היעד ולמדיה".
יפית כהן-דמרי מנהלת מותג ספרייט, מסרה בתגובה לזכייה: "בקמפיין הנוכחי החלטנו לשדרג באופן חדשני את האיכויות של האינטרנט כמדיה אינטראקטיבית. אין ספק, כי מדובר באחת ההפקות המורכבות והיוקרתיות שנעשו בישראל עבור פלטפורמת האינטרנט".
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, שטרודל הזהב היא תחרותחודשית המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.
בחבר השופטים ניתן למצוא אנשי פרסום ושיווק בכירים בהם: סמנכ"לית השיווק של פרטנר - איריס בק; סמנכ"ל השיווק של פלאפון – ניר שטרן; סמנכ"ל השיווק של בזק - רמי חזן; הפרסומאי יגאל ערמוני ואחרים.
במקביל למסלול ההצבעה של חבר השופטים המקצועי, מתקיים מסלול עממי הפתוח לקהל הרחב באתר התחרות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|