 |
קמפיין האינטראקטיב ל"סבן אפ" של טמפו, מבית היוצר של d-say, זכה במקום הראשון בתחרות"המתפרצת שתופסת", לבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר שארגנה בחודשים האחרונים חברת CHECKM8.
לצפייה בקמפיין הזוכה לחצו כאן והמתינו.
יוצרי הקמפיין: התקציבאית עדי נוי, ואיש הקריאייטיב דניאל גינזבורג, זכו בכרטיס טיסה ללונדון וכרטיס כניסה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 , שיערך בסוף החודש.
מבין מדרגי הקמפיינים לכל אורך התחרות, עלה בגורל יונתן רווה מאתר ONE, שזכה בחבילת פינוק זוגית בספא + ארוחת ערב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|