ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
הגיע לריץ'
קמפיין הריץ' מדיה ל"סבן אפ", מבית היוצר של d-say, זכה בתחרות "המתפרצת שתופסת"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/6/2005 11:29
קמפיין האינטראקטיב ל"סבן אפ" של טמפו, מבית היוצר של d-say, זכה במקום הראשון בתחרות"המתפרצת שתופסת", לבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר שארגנה בחודשים האחרונים חברת CHECKM8.

לצפייה בקמפיין הזוכה
לחצו כאן והמתינו.

יוצרי הקמפיין: התקציבאית עדי נוי, ואיש הקריאייטיב דניאל גינזבורג, זכו בכרטיס טיסה ללונדון וכרטיס כניסה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 , שיערך בסוף החודש.

מבין מדרגי הקמפיינים לכל אורך התחרות, עלה בגורל יונתן רווה מאתר ONE, שזכה בחבילת פינוק זוגית בספא + ארוחת ערב.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...