 |
/images/archive/gallery/314/703.jpg הדס מורנו
 |
|
|
"מוסיקה 24" מעלה לאוויר תוכנית יומית בהגשת הדס מורנו, בשיתוף מסחרי עם נטורל פורמולה |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 6/6/2005 11:52 |
|
|
|
|
 |
מי שחיפש עוד הוכחה לכך שתוכן שיווקי הפך לחלק בלתי נפרד מהמסך, יכול היה לצפות בתוכנית "הדוגמניות"בה החברות המסחריות שצויינו זכו לעיתים לזמן מסך רב יותר מהמתמודדות עצמן.
מועצת הכבלים והלווין ממשיכה בינתיים בדיונים לגיבוש טיוטת כלליםלנושא התוכן השיווקי, ועד אז ממשיכים הערוצים ליצור שיתופי פעולה מסחריים - כמעט ללא הגבלות.
ערוץ מוסיקה 24 לדוגמה, יעלה היום לאוויר תוכנית יומית חדשה בשיתוף עם חברת נטורל פורמולה, שתשקיע בה כחצי מיליון דולר.
"קליפס", בהגשת הדס מורנו (טלנובלה בע"מ), תעסוק באופנה ומוסיקה עכשווית. כחלק משיתוף הפעולה המסחרי, יתארח בכל תוכנית משתתפ/ת אשר בעזרת צוות סטייליסטים יעבור סדרה של מהפכים במראה החיצוני באמצעות מוצרי נטורל פורמולה השונים.
יצוין כי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ילווה את המהלך, והתאמתו לתקשור הכולל של המותג.
לדברי ורדית כהן סמנכ"לית השיווק של ערוץ מוסיקה 24, הערוץ שמח על שיתופי פעולה מעין אלה. "שיתוף פעולה זה מצטרף לפעילות רחבת היקף של הערוץ עם חברות מסחריות רבות כדוגמת קוקה קולה וסלקום", אומרת כהן.
גם בנוטורל פורמולה מרוצים מהחיבור. לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של החברה, "מותג מוביל כמו נטורל פורמולה שפונה לקהל צעיר ודינמי ומדבר בשפה תקשורתית מתחדשת, מקפיד לבחור פעילויות חדשניות בערוצי המדיה אליהן חשוף קהל היעד".
ואם כל הצדדים מרוצים, אז מי אנחנו שנתערב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|