 |
/images/archive/gallery/314/711.jpg קטלוג קום איל פו
 |
|
|
"קום איל פו" ממשיכה לנפק קטלוגים מעוררי מחשבה במסגרת הקמפיינים לרשת |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
עירית יוסילביץ' 6/6/2005 12:33 |
|
|
|
|
 |
בית האופנה הנשי "קום איל פו" הפיק קטלוג מאויר המציג רשימה של 687 "עבודות שקופות" - עבודות בית של נשים אשר אינן מוכרות כעבודה.
חלק מהעבודות מיוצגות ויזואלית על ידי דמויות מאוירות של נשים העובדות בביתן, לבושות במיטב העיצובים מבית היוצר של קום איל פו.
הקטלוג הוא חלק מקמפיין הקיץ של החברה וילווה במודעות עיתונות ובדיוור ישיר במסגרת מהלך עצמאי של הרשת, הנאמד בכ-100 אלף דולר. במקביל, מוצג הקטלוג גם באתר החברה.
הקטלוג החדש הוא פרי עבודת צוות של מעצבות האופנה של החברה מאיה ארזי ואירה גולדמן, המעצבת הגרפית מיכל גרניט והמאיירת אורית ברגמן.
כל הדגמים צולמו על אישה ולאחר מכן אוירו והקטלוג כולו מלווה בטקסט ביקורתי של ד"ר רוני הלפרן מהחוג למגדר באוניברסיטת ת"א.
סיביל גולדפיינר, מנכ"ל הרשת: "אנחנו מאמינות שהעבודות האלה אינן שקופות כלל וכלל. יש להן ערך כלכלי, רגשי וחברתי. הגיע הזמן שנפסיק לחשוב במושגים של 'גבר מפרנס' ו'אישה ששורפת לו את הכסף'".
יצוין כי לא מדובר בקטלוג הראשון של הרשת, שעוסק בנושא חברתי. מדי עונה משיקה "קופ איל פו" קטלוג שזוכה להד תקשורתי רב, בשל שימוש בנושאים שנויים במחלוקת.
בעונת החורף האחרונה לדוגמא, כיכבו בקטלוג 3 נשים בנות למעלה מ-70, על תקן דוגמניות הבית; ובקיץ שעבר צולם קטלוג ברוח הנושא - "גדר ההפרדה", שיצר הדים בעולם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|