 |
רשת בורגראנץ' משיקה סדרת ארוחות מיני ראנץ' – הכוללת בין 2 ל-7 המבורגרים קטנים במגוון טעמים. פיתוח הסדרה ארך כשנה והיקף ההשקעה בה, עומד על כחצי מיליון דולר.
קהל היעד העיקרי לארוחות הללו הוא בני הנוער, והחברה צופה בעקבות המהלך לגידול של כ-9% במכירות - עד סוף שנת 2005.
שמוליק אפל, מנכ"ל הרשת: "הפעילות האסטרטגית שלנו תיצור בידול על פני המתחרים בשוק, ותייצר העדפה של הצרכנים למוצרי בורגראנץ', במגמה להגדיל את תחום ההמבורגרים בכלל ואת נתח השוק של בורגראנץ' בפרט".
לדברי חגית קמין סמנכ"לית השיווק של הרשת, "בורגראנץ' זיהתה מגמה עולמית של רשתות מזון מהיר בחו"ל בקונספט של Quick Casual - שילוב המקנה שירות מהיר אך לא מתפשר על האיכות".
לדברי קמין, "ישנם מספר יתרונות בהזמנת ארוחת מיני ראנץ' והמרכזי שבהם הוא, שליטה בכמות ההמבורגרים שהלקוח רוצה. יתרון נוסף הוא הגיוון של מספר טעמים בארוחה אחת, המעצים את חווית האכילה ומעניק ערך מוסף אמיתי ללקוח".
החדרת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי, בהשקעה של כ-350 אלף דולר. הסרטון משלב צילומים ריאליסטים ודמויות שנבנו בטכניקה של תלת מימד ומלווה בסיסמה: "תאכלו כמה שתאכלו".
מנהל קבוצת לקוחות – דרור טנקוס, סופרויזר – רועי גפן, תקציבאית – עדי אוראל, מנהל קריאטיב – גיא בר, קופירייטר בכיר – ניב חורש, ארטדיירקטור – אמיר בילו, מנהלת מחלקת הפקה – דורית גווילי, מפיקה בפועל – גלי שטרקמן, פלנינג – אורן נייגר, מדיה – אביטל לוי ואמיר והב .
|
 |
 |
 |
 |
|
|