 |
שטראוס מחלבות יוצאת בפעילות קד"מ ייחודית, במסגרת הקמפייןלגבינות החברה, באמצעות חברת טרגט דיירקט (מקבוצת טרגט מרקט).
החברה תחלק ללמעלה מחצי מיליון בתי אב עותקים מספרון "הנאות קטנות" - המעביר לצרכן את המסר העומד מאחורי המותג "גבינות שטראוס", בדרך אישית.
לדברי סיגל שילוני, מנהלת השיווק של החברה, "השימוש במדיה אלטרנטיבית תופס תאוצה בעולם, הצורך בקשר אמוציונלי עם הצרכן הולך ומתחזק וסיפור הגבינות, עומד בפני עצמו".
מנהלי לקוחות: קרן מוסטקי, אורן קליינר, עיצוב: אמיר זלצר, קופי: שרי סימנטוב, צילום: יסמין ואריה צלמים, סטיילינג: נורית קריב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|