 |
חברת תנובה משקיעה 10 מיליון שקלים בפעילות קד"מ למותג הבשר "אדום-אדום".
הפעילות תכלול בין השאר: משחקי ידע ובידור חווייתיים בעמדות מחשב, חידונים נושאי פרסים במתכונת "מי רוצה להיות מלך אדום אדום", הפעלות היתוליות באופני כושר ספורטיביים, מסעדות טעימה ניידות ועוד.
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, בהנהלת החברה החליטושלא להשקיע בפרסום המותג, אלא לבסס את ההשקה על פעילות קד"מ בלבד. המהלך זכה לתגובותספקניות מצד גורמים בענף, בנוגע לסיכויי הצלחתו.
רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר של תשלובת בקר תנובה: "פעילויות אלה מפגישות את הצרכן עם חווית הטעם המשובח של המוצרים מחד, תוך הנחלת ידע אינפורמטיבי אודות עולם הבשר מאידך. הן מספקות התנסות חושית, אמוציונאלית ושכלית ויוצרות מערכת יחסים של הצרכן עם המותג".
|
 |
 |
 |
 |
|
|