ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
כשהחום עולה לראש
תדיראן יוצאת בקמפיין לחיזוק מותג המזגנים תדיראן Carrier מבית היוצר של אריאלי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/6/2005 12:43
חברת תדיראן מוצרי צריכה מתחילה בפעילות לחיזוק המותג תדיראן Carrier , ויוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה בהשקעה של כמיליון דולר.

במסגרת זו מעלה החברה לאוויר קמפיין תדמית רחב היקף, מבית היוצר של אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וטופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה).

בסרטון, שיעלה בשבוע הבא, נראית חבורה של מוצ'ילרוס מקסיקנים מיוזעים, הנכנסים לשדוד סניף בנק רעוע בעיירה שכוחת אל במקסיקו. במהלך השוד וההמולה אחד הפקידים נראה מושיט יד אל כפתור המצוקה, אבל במקום זה הוא מפעיל את המזגן. האווירה מצטננת, השודדים העצבניים נרגעים ולאחר שהם מחייכים ומתיידדים עם הנשדדים הם בכל זאת יוצאים עם שלל מהבנק – המזגן.

לדברי ארז אבנר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה,, "האסטרטגיה שנבחרה שמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו, ומכאן שהקונספט המרכזי שנבחר הינו 'השפיות' ובהתאמה הסיסמה: 'כשהחום עולה לראש - אל תשתגע... קח תדיראן קרייר'".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...