ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מרגישים נוח
הצצה לפרסומת החדשה לטמפקס, מבית היוצר של גלר-נסיס. טל ברמן אחראי לקריינות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/6/2005 12:49
פרוקטר&גמבל מעלה לאוויר קמפיין ל"טמפקס קומפק פרש". את הסרטון, ברוח שנות ה-60, מקריין טל ברמן והוא מלווה בסלוגן "טמפקס קומפאק פרש – תרגישי בנוח".

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול בשלב הראשון רק טלוויזיה, ובהמשך יתווספו מודעות פרינט בעיתונות הארצית ובמגזינים לנוער. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2.2 מיליון שקל.  

גבי סוסנוביץ, מנהל מותג טמפקס בפרוקטר & גמבל ישראל: "טמפקס קומפאק פרש החדש מוגדר כ- 'טמפון המושלם', המשלב את כל היתרונות – דיסקרטיות, נוחות, קלות בהחדרה והגנה מושלמת במוצר אחד".

מנהלת אשכול לקוחות – כומי כרמון, מנהלת קריאטיב – מירב קורן, צוות קריאטיב – עמוס טהר, ארז רובינשטיין, תקציבאית – מירב קרופרו, סופרוויזרית – מיה צוראל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...