 |
פרוקטר&גמבל מעלה לאוויר קמפיין ל"טמפקס קומפק פרש". את הסרטון, ברוח שנות ה-60, מקריין טל ברמן והוא מלווה בסלוגן "טמפקס קומפאק פרש – תרגישי בנוח".
לצפייה בסרטון, לחצו כאן.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול בשלב הראשון רק טלוויזיה, ובהמשך יתווספו מודעות פרינט בעיתונות הארצית ובמגזינים לנוער. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2.2 מיליון שקל.
גבי סוסנוביץ, מנהל מותג טמפקס בפרוקטר & גמבל ישראל: "טמפקס קומפאק פרש החדש מוגדר כ- 'טמפון המושלם', המשלב את כל היתרונות – דיסקרטיות, נוחות, קלות בהחדרה והגנה מושלמת במוצר אחד".
מנהלת אשכול לקוחות – כומי כרמון, מנהלת קריאטיב – מירב קורן, צוות קריאטיב – עמוס טהר, ארז רובינשטיין, תקציבאית – מירב קרופרו, סופרוויזרית – מיה צוראל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|