 |
גיתם BBDO נבחר לטפל בתקציב הפרסום של איגוד הביליארד הישראלי. בכוונת האיגוד לצאת בקרוב בקמפיין פרסום להצגת ענף הביליארד לא רק כבילוי חברתי, אלא כתרבות של ספורט תחרותי.
במסגרת זו, עוצב לאחרונה לוגו חדש לאיגוד, על ידי מעיין רשף ממחלקת BBDO DISIGEN. הקמפיין עצמו, יכלול עיתונות ואינטרנט ובכוונת גיתם אף לפעול לקידום טורניר ביליארד מקורי בין משרדי הפרסום וגופי התקשורת בישראל, בו יידרשו הגופים גם למתג את הקבוצות שישתתפו באירוע.
סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם, אסי שביט: "אני רואה בקידום הביליארד בישראל אתגר אישי. הגיע הזמן שהישראלים יבינו שהביליארד הישראלי כבר על המפה ויש להשקיע בו תקציבים כמו בכל ספורט אולימפי אחר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|