 |
/images/archive/gallery/494/309.jpg ישו על המים
מתוך האתר: bible.com  |
|
|
רשתות הטלוויזיה הגדולות סירבו לבקשת ארגון נוצרי ליברלי לשדר פרסומות המזמינות הומואים ולסביות להצטרף לשורותיו |
|
|
 | דפדף בגאווה |  |
|
אייל נחום 10/4/2006 12:39 |
|
|
|
|
 |
גורמים דתיים בארצות הברית, התומכים בזכויות הקהילה הגאה, מתקשים לחדור לשוק הפרסום האמריקאי. רשתות NBC, ABC, FOX ו-CBS פסלו לשידור פרסומות המבקשות לטעון כי הכנסייה היא מוסד הפתוח לכל נוצרי מאמין. גם הערוץ הגאה LOGO – המסונף ל-MTV - סירב לבקשה לשדר את הפרסומת. הארגון שהפיק אותה הוא "הכנסייה המאוחדת של ישו", שמקבל הומוסקסואלים, לסביות, בי וטרנס לשורותיו.
ראשי הארגון זעמו על ההחלטה ושלחו מכתב לחברת האם של MTV, חברת Viacom, וטענו כי "סירובה של 'ויאקום' לשדר את הפרסומת החדשה היא דוגמא למדיניות שנכשלת בלאפשר טווח ביטוי דתי מלא".
ב-LOGO הגיבו לדברים באומרם כי "הקווים המנחים שלנו מצהירים כי לא נקבל פרסומות דתיות שעלולות להיראות כמזלזלות בדת אחרת".
בפרסומת שהפיקה "הכנסייה המאוחדת של ישו" נראה ערבי-אמריקאי, אדם המשתמש בהליכון, ואחרים ה"נפלטים" באופן דומה מכנסייה צרת אופקים. בסוף הפרסומת, בה מוצג מגוון של אנשים, מופיע המסר: "הכנסייה המאוחדת של ישו – לא משנה מי אתה, או היכן אתה במסע חייך, כאן אתה רצוי".
יצוין כי רשת CNN החליטה לשדר את הפרסומת, לצד רשתות אחרות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|