עולה על המסלול: חתול(ה) בשק
מיטב מלכות העבר של ישראל ביקרו את מיטב מעצבי העתיד, תוצאת המפגש הייתה עגומה ובסופה ניצלו המעצבים בקושי

לפני שפגשו הדיזיינרים במלכות היופי, רקחו בהפקה בדיחה נוספת שרק הם הבינו. אפילו לוסי דוד הנאורה שאלה: "איך אני אמורה לעצב למישהי שאני לא מכירה?".
אל תתחבטי חמודה, בריאליטי הזה מתברר שאין שום קשר למציאות הפאשן שאת מכירה וזאת למרות שהזכויות נרכשו מהפורמט המקורי והמחנך. תתנחמי בכך שקיבלת את מידות הגוף והיקפי הקליינטית. מדובר בנתונים מעוררי השראה - ממש כמו לפנטז על פור-פליי עם תושבת בבית אבות.
לאחר ששוב השמיטו את סשן הגשת הסקיצות לקואצ'ר הרוחני – ששון קדם, חיננית הבינה שבתוכנית מציאות זאת מישהו שם למעלה חי באילוז', כשבמועד הצגת הטוואלים (הצגת דגם שלא מהחומר המקורי) צפינו במעצבים מעבירים ביקורת אבקתית אחד על עבודת השני - עדיין ללא התערבות או הכוונה מששון קדם המפוספס. התוצאה - נמנמת מיותרת.
ההיתקלות בחני פרי-סבו, שנשבעה לעצמה ולכולנו שעד גיל שבעים תמשיך להכות בנו בחשיפה מוגזמת של מרפסת השירות שלה, מביא את חיננית למסקנות הבאות: מרפסת שירות זה דבר נהדר ונשי אבל אגף זה לא בהכרח מעניין איש (אלא אם את עובדת בבורסה) ובמיוחד אם זאת ממוקמת בבית שקיים מעל ליותר מארבעים שנה שלא עבר "רמונט"
לכן בובה, (וחיננית באמת באמת מחבבת אותך) רשמי בפנייך המלצה קריטית מבית המאפר בתוכנית - שבכה וזעק באוזני כל נשות הארץ עד שלבסוף פסק - אם החזה שלך מזדקן והופך להיות חרוך ומוכתם משנים של רביצה תחת שמן קוקוס ושמש ים-תיכונית, עשי לכולנו טובה וכסי את האזור.
מסע השכנוע של גיא פינקלשטיין הכובש בניקול הלפרין השמורה יצר משפט צורם הגורם לחיננית צמרמורות בכל הנוגע למכירת מראה לאישה הבוגרת. פינקלשטיין הכריז על הדגם שלו - "זה יהיה מאוד צעיר".

אם יש משהו יותר מעליב מלשזור את צמד המילים "מראה צעיר" במזדקנות זה המשפט הבא- "כפרה, את חתיכת טרנטה עם רגל אחת בקבר והדגם הזה הוא להיט בקרב בנות העשרים מינוס, אבל בעזרת אנשי מקצוע אולי גם את תצליחי לשכנע את עצמך ואת החברות הקנאיות שלך שאת נראית כאילו סיימת עכשיו תיכון".
בשל צמד המילים הבעייתי – "מראה צעיר" - פוסעות נשים נכבדות אלו בפריטים שקנו במחלקת הנערות של זארה כשהן בטוחות שהן משדרות קוליות וסקסואליות מכובדת לגילן ואפילו מתעלות על בנותיהן הצעירות. תודו שזה עצוב נורא, במיוחד כשהתוצאה נראית ההיפך.
יואב מאיר, שזכה להשתמש במכנסי הבאגי, יצר לאייקון האופנה חווה לוי מראה של יעכנה מכובדת בצבעוניות של שחור לבן. דגם זה היה חסר תעוזה או עדכניות, אבל אכיל ומוצדק ממש כמו לבוא רעבה לחתונה באולמי סילביה באשדוד.

מע”פ (מאיה עמרמי פינקלשטיין) יצרה שמלה מתוחכמת בהשראת וסט, אבל כדגם זה הונח על יאנה חודריקר המבוהלת, חיננית הייתה בטוחה, ממש כמו הדוגמנית, שהיא נחתה בכנס עולמי לטרנסג'נדריות. במקרה הזה - כיף זה לא היה.
המנצח של האתגר, גיא פינקלשטיין - מקדם אג'נדת "מראה צעיר", הינדס להלפרין שמלה בהשראת בובת סמרטוטאז', אך לא בהשראת טרנד האירובי של האייטיז, כמו שנתבקש. הלו, רק אני שמתי לב?
כוכבת הסדרה, משי חוג'ה, המציאה לרווית אסף מראה בהשראת הניאון. אסף, הלבושה רע בדרך כלל, הצליחה, תודות לחוג'ה, להראות קלולסית מתמיד. בדגם האווילי שובשו מותניה וירכיה המושלמים של הלובשת, פקטור שחיננית לא חשבה שיכול להתרחש, באופן קבוע חוג'ה מוכיחה לה שתמיד אפשר ללכת יותר גרוע.
אלון ליבנה, בדרך כלל גאון, הנפיק לאיבונה קרוגליאק שמלת עטלף במראה זול. קרוגליאק, שרק דאגה פן ייחשפו רגליה, לא שמה לב שעטלף זה הינו ערפד השותה את מעיין נעוריה. התוצאה- חזה נפול, מותניים וירכיים לא יציבים, ותמונה כללית של אישה ששתתה בירות מנפחות ולקתה בטשטוש. חיננית ממליצה במקרה זה לאשפז את השמלה במוסד לגמילה ויפה שעה אחת קודם.

סטיילינג שגוי במיוחד נראה אצל לוסי דוד, שהציגה שמלה מחוזקת בטרנד הכתפיים המודגשות. חבל שעל הדרך הדגישה דוד גם את אזור מותניה הרחבים של אילנה שושן האצילית בעזרת חגורת עור צ'יפית וכעורה למראה. איכס.
ניר חוג'ה יצר שמלת "קיל ביל" שהרגה את חני פרי הנאה. חוג'ה שיסף בעזרת שמלת מבד צלילה את גזרתה וגרם לכל השניצלים של פרי לצוף על פני השטח, עצוב.
הכי עצוב היה להבין שבכל הריאליטי לא היה מתמודד אחד שהפגין ידע, תמיכה או פרגון לגוף האישה האמיתית, אפילו שפעם היא הייתה סוג של מלכת יופי. אם כך נראים מעצבי המחר אמא של חיננית מוסרת – אווידזיין.