חיננית עולה על המסלול: קייטנה מהגיהינום
המסלול התמלא אמש בביגוד הזעיר של העונה החמה, הלוא הוא הבגד ים. לכאורה היה זה אתגר צבעוני וקיצי, אבל חיננית יצאה מדוכאת, אפילו יותר ממיכל תיק

הפעם נתבקשו המעצבים להישאר בסטודיו ולשלוח את הקולביות לחנות הבדים כדי לבחור עבורם את החומרים מהם יעצבו את הבגד-ים, אחד הפריטים החשובים במלתחה הארץ-ישראלית.
חבל שבמקום לתת למעצבים להיאחז בחזונם ולהראות לצופים ולשופטים מה באמת הם יכולים לעשות כשהם מלאי השראה וחזון, קשרו למתמודדים את העיניים, הידיים והרגליים ותלשו להם את המוזה. ואומרים שאני אכזרית, יא רייט?!
שוב קיבלנו הצצה לעולמם של המעצבים, כשהם חסרי מנוחה וחמוצים כהרגלם. טוב שיש את לוסי דוד שהמחישה את התסכול על החלטת ההפקה לערבל את היוצרות: “עוד פעם אני מרגישה ש... טוב, נקסט”, אמרה המעצבת. חמודה, חיננית מוכנה לעזור לך להשלים את המשפט במשחק הבא:
א. מנסים לעשות ממך צחוק
ב. מנסים להכשיל אותך
ג. משתעשעים בך כמעצבת.
ד. כל התשובות נכונות
העונה נכונה על התשובה יזכה בתמונה של חיננית בבגד ים ביקיני כיאה לתשוקתה של מע"פ (מאיה עמרמי פינקלשטיין), הדורשת להחזיר את דימוי הגוף הנוסטלגי כשקבעה שעל בחורות מלאות להלך בביקיני. גישה בריאה ומעניינת שלצערה של חיננית, מתה יחד עם מרילין מונרו.
למרות
לאחר שהציק ליואב על העיצוב היוז'ורלי שהינדס, טיווס המנטור לעבר מלכת המניה-דיפרסיה מיכל תיק שאסטרטגיית השיווק שבאמתחתה נמצאה מעוררת ממש כמו לרכוש מצבה לבית קברות מחברה קדישא. כמיטב המסורת ערך קדם מסיבת העצמת אגו גם לדיכאונית הנ"ל. בניגוד לתיק ששאבה מעט תקווה מהאירוע, חיננית זוכרת מה מסיבות אגו שכאלה עוללו למדוכא אחר- נתנאל זיקרי.

את התצוגה פתחה לוסי דוד במראה מוגזם ששאב השראה מהדוגמנית ג'ורדן ושבו השתמשה בסריגה גאונית בסגנון עתיק. למזלה של דוד, שצריכה לדייק בהגשת המטעמים שהיא מבשלת, הסיר ויוי את שלשלת סרטי הלייקרה הצ'יפיים שחירבו את המראה הקדמי של הפרזנטציה, מזל.
מורן טוויל בנתה אאוטפיט שמתכתב עם הלבשה תחתונה ומחוכים. עם בד בצבע פוקסיה אותו בחר יואב מאיר התקבלה ורסיה של בגד ים בסגנון בגד הגוף המיתולוגי של מדונה, אותו עיצב גוטייה ב-1990. לא בטוח שלכך התכוונה המשוררת, אך חוסר בהירות זה לא עצר את חיננית מלזייף שוב את מילות השיר "Express Yourself".
ניר חוג'ה העלה את מוריאל סגל בפאה נוכרית וגרם לחיננית לחיוך ענק. המראה הקלאסי המחמיא היה מעודן ובעל פוטנציאל ללקוחה כמו אלכסיס קרינגטון-קולבי-דקסטר. רק השרשרת הצ'יפית שחיברה בין כל המרכיבים המצוינים חתכה למוריאל את קו הפטמות וחבל.

למשי חוג'ה היה פרץ יצירתיות, כשיצרה דוגמת זברה על הדגם הלבן שלה, אך חוסר הסימטריה של הדוגמה, שלא נמתחה לגבולות הגזרה ולמרכז הגב יצרו מראה לא עשוי, לא גמור ומאד חובבני. חבל, חיננית חושבת שזה היה יכול להיות אחלה טייק- אופ פרחי-מודרני על הג'וחות האריסטוקרטיות של דולצ'ה וג'ננה, או שבעצם לא.
הדגם שכבש את חיננית היה זה של אלון ליבנה שחזר לכליו. ליבנה המתמטיקאי הנדס דגם בעל כתב יד ברור ששייך רק לו והשפריץ אסתטיקה יוקרתית, ז'אדור.
החלשות של הערב, שסולקו מהמסלול, היו אלו מע”פ ומיכל תיק.
קסניה הגבעולית מעולם לא נראתה כה מבוישת בבגד, למרות שמאיה תכננה לצודד במראה הפחמימה, היא שכחה לגמרי שהדוגמנית שלה בעלת גוף שונה לחלוטין מזה שעליו היא מפנטזת.
על המסלול הוצגה לבסוף מערכת ביקיני של שילב-קידס, בשילוב סטיילינג מושלם של ליידי גאגא נטול הקשר, מהמם ככל שיהיה לא הצליח הכובע החזק שיצרה להצילה מהביקורות הקוטלות והפעם בצדק.
ומה יש לחיננית לומר על מיכל תיק הדיכאונית? הראשונה הרי חזתה כי מסיבת האגו של קדם לא תעזור לג'ינג'ית להתחמק משיני השופטים ומטעמה הרע. אמרתי לכם שזה ייגמר בדמעות ובאווידזיין.