הפוסטר עליכם: כרזה לסרט חדש תעוצב על ידי הקהל הרחב
"אף פעם לא מאוחר מדי" הוא סרט ישראלי שהופק בעזרת גיוס כספים ברשתות החברתיות. כעת, גם הכרזה לסרט תעוצב בצורה דומה, דרך הצעות בעמוד הפייסבוק הרשמי

אחת מהכרזות שעוצבו ל"אף פעם לא מאוחר מדי" יח"צ
בדף הפייסבוק של הסרט ניתן למצוא את כל החומרים הדרושים לבניית הפוסטר, ויוצרי הסרט מבקשים לשלוח אליהם עיצובים מקוריים. עד כה נשלחו עשרות עיצובים שונים לפוסטר ואת חלקם כבר אפשר לראות בעמוד הפייסבוק. שולחי הפוסטרים יוזמנו להקרנה החגיגית של הסרט בחיפה, ויתכן שאחת מהן תבחר להיות הכרזה הרשמית.
"אף פעם לא מאוחר מדי" הוא גם הסרט הישראלי הראשון שנעשה באמצעות מודל ייחודי של גיוס כספים דרך הרשתות החברתיות. יוצרי ומפיקי הסרט החליטו לא להמתין לתמיכת הקרנות כנהוג בתעשיית הקולנוע בישראל ולגייס כסף מציבור שוחרי הקולנוע בישראל באמצעות האינטרנט ובדרך של שיווק ויראלי.
הפקת הסרט הפיצה מכתב ברשתות החברתיות באינטרנט (פייסבוק, טוויטר, אימייל), ובו פרטים על הסרט והצעת השקעה של 100 ₪ מכל משקיע. ההצעה הביאה להד תקשורתי גדול, ותוך כחודש גוייסו 200 אלף שקל.

עיצוב מקורי נוסף לכרזת הסרט
יח''צ