מזל טוב, פאמפקין: כריסטינה אפלגייט חוגגת 40
כמעט 15 שנה עברו מאז שכריסטינה אפלגייט נפרדה מדמותה של קלי באנדי, אבל גם אחרי שלושה סיטקומים אחרים ומאבק מפורסם בסרטן השד, היא עדיין לא מצליחה להתנער מרוחה של הבימבו הכי מפורסמת בטלוויזיה

זה לא שהיא לא ניסתה. זמן קצר אחרי ירידתה של "נשואים פלוס" ב-97', אפלגייט כיכבה בתפקיד ראשי ב"ג'סי", סיטקום מוערך יחסית אך כושל, שצלע במשך עונה וחצי עד שבוטל. עד לא מזמן היא הייתה "סמנתה מי?" בסדרה קומית על בחורה שאיבדה את הזיכרון ונאלצת לבנות את עצמה מחדש, פעולה שאפלגייט עצמה אולי לא היתה מתנגדת לה.
ב-2008, בעיצומם של צילומי הסדרה, גילתה אפלגייט שהיא חולה בסרטן השד. סביר להניח שקלי באנדי היתה מגיבה אחרת לבשורה הקשה - מנסה להוציא את הגידול בעזרת כפית, או מבקשת מאבא אל באנדי שייתן לגידול מכות.
אבל אפלגייט, שנולדה וגדלה בהוליווד והייתה מודעת לחלוטין לגודל ההשפעה שלה כסלב, החליטה לעבור כריתת שדיים כפולה, לצאת מהארון ולנצל את הפופולאריות הגדולה שלה כדי להעלות את המודעות לסרטן השד.
אבל

הציבור העדיף להתייחס לעובדה שהלכו הציצים היפים של הפרחה הבלונדינית ולא לעובדה שאפלגייט היתה בסכנת חיים אמיתית. איכשהו, למרות חשיבות הצעד התקשורתי שעשתה, אצל רבים האקט הזה נתפס כמו פרק איחוד של נשואים פלוס.
קלי באנדי הייתה הכל. גם בלונדינית, גם יפה, גם עם גוף הורס אבל נגישה יותר מסופר מודל, טיפשה יותר מהטינאייג'ר הממוצע, ומשאירה את הרושם שאם תהיה מניפולטיבי מספיק, היא תהיה שלך, לא משנה איך אתה נראה. היו בימבוס בלונדיניות לפניה ואחריה, אבל אף אחת מהן לא הצליחה להפוך למוסד וסמל כל כך דומיננטי עבור סטריאוטיפ.
בימים אלה אפלגייט עושה ניסיון קומי שלישי מאז נשואים פלוס בזירת הטלוויזיה. "Up All Night", סדרה קומית חדשה שעוקבת אחרי זוג צעיר המגדל את בתם הראשונה, כאשר הבעל (ויל ארנט, "משפחה בהפרעה") בוחר להישאר בבית ואילו האם (אפלגייט) חוזרת לעבודתה כמפיקת טוק שואו יומי של חברתה הטובה אוה (מאיה רודולף, "מסיבת רווקות"). הסדרה, שעלתה בספטמבר האחרון, נחשבת - לפחות במונחים של רשת NBC המתדרדרת - כהצלחה בזירת נתוני הצפייה, ובינואר הקרוב תעבור למשבצת שידור טובה יותר, אחרי "המשרד", צעד שיאריך את חייה.

"Up All Night" היא סדרה קומית מהדור החדש, זה ששואב השראה מ"משפחה מודרנית" המצוינת. הומור מינורי, התנהגות נורמטיבית כביכול, בטח לא קיצונית כמו זו שהניעה במשך 11 עונות את "נשואים פלוס".
אבל גם הפעם לא מדובר בסדראה שתיזכר לדורות. היא לא חדשנית מספיק, היא לא מצחיקה מספיק, אף אחת מהדמויות בה לא תישאר צרובה בתודעה אחרי לכתה. אבל כריסטינה אפלגייט תישאר קלי באנדי, אותה בימבו בלונדינית עם מבט חלול שבקושי יודעת לספור עד עשר – אבל יודעת בדיוק כמה בני עשר ומעלה פנטזו עליה במשך עשר שנים. סיכוי לא קטן שאפלגייט כבר הבינה שזה לא דבר כל כך רע.