איש חשוב מאוד: אם מישהו יכול, זה יהודה לוי
כמות הבאזז לה זכתה הסדרה החדשה מבית היוצר של הוט הוכיחה את עצמה כמוצדקת. "איש חשוב מאוד עשתה שירות מצוין לשחקן הראשי לצד שירות מצוין לדרמה הישראלית
עוד כותרות ב-nrg:
• חגיגה פרועה של פלוצים ומעשי קונדס
• הלהקה השבדית שתומכת בישראל
• משפחה טובה באמת טובה
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

הרבה לפני העוז זהבים, היה פה לוי, הטאלנט הישראלי הראשון במעלה, דוגמן־שחקן־מגיש־פרזנטור, חובב נשים יפות ומפורסמות. ואז באה הפרידה, ואז באה הסידרה. יש להדגיש: המציצנות היא מאבני היסוד של הדרמה הזו, ואלמלא הסקרנות החולנית שלנו לדעת מה קורה אצל השכנים – ובטח אצל השכנים הסלבס: תראו, אקי אבני בדרך למכולת! - זה לא היה עובד. ההצלחה של אח"מ קשורה באופן ישיר להצלחת "האח הגדול" ולהצלחת האח הגלובלי, פייסבוק. אנחנו פשוט אוהבים להציץ על חיי אנשים אחרים. נקודה.
אח"מ לקחה את המותג יהודה לוי ופשטה את עורו. היוצרת שירלי מושיוף הפשיטה את לוי (תודה לך) כדי לספר סיפור על מחיר הפרסום: הזיוף, הריקנות, הסמים, הציפיות, הפגיעות, הקנאה והנרקיסיזם. המון נרקיסיזם, עוצר נשימה, כמעט כמו הנוף שנשקף מדירת החלומות הקרה והיקרה של לוי. האם זוהי דירתו? האם אלו תסביכיו? האם הוא חי בחוסר אותנטיות משווע כזה, מוקף עדת מעריצים לקקנית? הטשטוש המכוון בין הדמות לשחקן עבד לטובת הדרמה. הקו הדק בין לוי לדמותו עורר את המתח ואת הספקולציות לגבי אמינות, שמהן ניזון הקהל. ברור שאלו לא חייו של לוי, אלא תסריט (שנכתב לפני שנים). אבל הדמיון, אוי, הדמיון.
הרעיון שלוי יתאהב במלצרית־סטודנטית מפשוטי העם היא פנטזיה קסומה ועם זאת בעלת גרעין מציאותי. מה, זה לא יכול לקרות? בטח. אלמה דישי גילמה בטבעיות את הסינדרלה
בניגוד לחלום שהתגשם לדישי, אפשר לאחל ללוי שתפקיד חייו יהיה עסיסי מזה שגילם באח"מ.
הניצוץ ישנו, השאלה הגדולה היא לאן לוי ילך מכאן. לא בטוח שעונה שנייה היא התשובה. פרק הפינאלה הפריד בין בני הזוג במסר פשטני. הצרכים שלהם שונים - הוא זקוק לקהל, היא לתה עם נענע. לא ברור מה עוד יש לרומן הזה להציע. מוטב לקחת את המחמאות האותנטיות שלוי זכה להן בפינאלה ("אתה וירטואוז, אתה ענק, באמת"), וללכת על כיוון אחר לגמרי. אם מישהו יכול, זה יהודה לוי.