"המונית של טילטיל": מביך לקחת על זה קרדיט
ביקורי סלבס נוטפי יח"צ במונית של טילטיל הם הדבר הקרוב ביותר ללייט-נייט אינטיליגנטי שיש לערוץ 2 להציע. התוצאה מביכה בהתאם
"המונית של טילטיל", תוכנית אירוח חדשה המצולמת במוניתו (ב"טקסי", אם לדייק) של לירון "טילטיל" אורפלי, זוכה העונה האחרונה של "הישרדות", היא בלון מהבהב של יחסי ציבור. קריין עם קול עמוק מגרגר בפרומו שהמנחה עתיד "לעשות לאורחים שמח כמו שרק הוא יודע, ויביא אותם בדיוק לאן שהם צריכים". אל המונית עולים לאחר מכן מירי בוהדנה ומושיק רוט, שניהם חברים בתוכנית אחרת של הזכיינית 'רשת' ('משחקי השף').
עוד כותרות ב-nrg:
• אכזרי: מי מנסה להרוג את ביונסה?
• הסצנה הכי עצובה בתולדות משחקי הכס
• קשקשת פסיבית: הפריפריה על פי ערוץ 10
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
התוכנית מורכבת מפינג-פונג מתוסרט מאד בין האורחים למנחה. בתחילה שולף אורפלי מתא הכפפות טוסט שהכין, ורוצה שרוט יטעם אותו, כאודישן ל"משחקי השף". אולי הריאליטי הבודד שאורפלי עדיין לא כיכב בו (לרווחת הצופים, הוא לא עבר את מבחן הטעימה). בהמשך: חידון 'זהה את השיר'. זיהית? נהדר. לא זיהית? לא נורא. המטרה היא ממילא להרים להנחתה למנחה ולאפשר לו להתייחס לתוכנית הזמר-במדים בה לוקח חלק לאחרונה רוט.

פינג-פונג מתוסרט מאד בין האורחים למנחה. ''המונית של טילטיל''
צילום: יח''צ
לסיכום – חידון מאכלי עדות. מאחר ולא צברו האורחים מספיק נקודות – עליהם לצאת ולנקות את המונית. על כך אמר המנחה, שבילה את חצי השעה האחרונה בהערות סביב המראה של בוהדנה: "כמה נהגי מונית בישראל היו רוצים שמירי בוהדנה תנגב להם קצת את הטקסי".
• בקרוב על הנעליים שלכם: טילטיל הופך למותג
התוצאה הסופית מביכה אבל לא מזיקה. אורפלי נהנה מהפרסום שקיבל, הוא נראה מתרגש באופן אותנטי מפגישה עם 'סלבס' שנוסעים בספסל האחורי של הטקסי ומגיש את השאלונים הצפויים בעיניים בורקות משמחה. ה'סלבס' מצדם כנראה מחויבים באיזשהו תת-סעיף בחוזה להופיע לאירוע במחיצתו, וממילא כל זה משודר בשעה נידחת בלילה.
תוכנית שכולה יחסי-ציבור לערוץ מסחרי היא דבר הגיוני. הדבר היחיד המדכא בה הוא ש"המונית של טילטיל" היא כנראה הדבר הקרוב ביותר ללייט-נייט אינטיליגנטי שיש לערוץ בו היא משודרת להציע.בשלב הקרדיטים, נמצא מי שייקח אחריות על כל אספקט ב"מונית של טילטיל", מהפקה ועד לאיפור. מלבד הקרדיט לתסריט, שנותר משבצת ריקה. מה אמור הצופה, אם כן, להרגיש אל מול מוצר שאף אחד מיוצריו לא מוכן להכריז שהוא אחראי על הנאמר בו?
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg