גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול
שיח הרשת סביב השחקנית העניק לה ציון 97 במדד הפופולריות, והיא גברה על מליסה מקארתי שקיבלה 87 ועל ג׳סטין ביבר עם 80. נוסף לכך היא הובילה בכמות התגובות בהשוואה לפרסומת המתחרה
גאווה לישראל: השחקנית הישראלית גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר, כך עולה מסקר שבחן את מידת הפופולריות של הפרסומות ששודרו במהלך מחצית המשחק, שנחשב לאירוע השיא של הספורט האמריקאי. מרבית המגיבים באינטרנט על הפרסומת הינם בין הגילאים 34-13, כש-58% גברים ו-42% מהם נשים.גל גדות בפרסומת בסופרבול:
את הסקר ביצעה חברת Taykey הישראלית, המודדת פופולריות של נושאים שונים באינטרנט על בסיס שיח ברשתות חברתיות, טוקבקים ושיתופי תוכן. נתונים אלו משוקללים לציון פופולריות המאפשר למדוד את יחס הגולשים כלפי אנשים או אירועים.
שיח הרשת ברחבי העולם סביב גדות העניק לה את הציון 97, והיא גברה על מליסה מקארתי שזכתה לציון 87. במקום השלישי דורג ג׳סטין ביבר עם ציון 80, ואחריו דורגו מיסי אליוט עם 78 נקודות, איימי אדמס עם 75, טינה פיי עם 74 וויולה דייויס עם 73.
ליידי גאגא שפרסמה חברת תכשיטים קיבלה על הפרסומת ציון 70, אך ההופעה שהיא ביצעה במחצית זיכתה אותה בתואר "הסלבריטאי המוזכר ביותר באינטרנט בזמן הסופרבול".

המנצחת הגדולה. גל גדות בפרסומת לסופרבול
צילום: WIX
חברת Taykey משתמשת בטכנולוגיה של בינה מלאכותית כדי למדוד את רגשות הגולשים ביחס לתכנים. "מהמידע שאספנו במהלך הסופרבול עולה שגולשים אהבו את גדות יותר מסלבס ותיקים ומבוססים בנוף ההוליוודי, והיא אף עקפה את שיא הפופולריות הקודם שלה עם חשיפת הטריילר לסרט 'ליגת הצדק' בכיכובה כוונדר וומן", סיפר עמית אבנר, מנכ"ל Taykey.
עוד עולה מהניתוח כי בהשוואה ישירה של הפרסומת עבור חברת בניית האתרים Wix שבה כיכבה גדות, לפרסומת של החברה המתחרה SquareSpace שבה כיכב השחקן ג׳ון מלקוביץ׳ - הבחירה בגדות התבררה כמוצלחת יותר כשהיא הובילה בכמות התגובות באינטרנט מול המתחרה הישיר.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg