ועכשיו: הציונים
אצטדיון "סמי עופר" ריגש את כל המדינה כאשר נפתח למשחקי הליגה. שלחנו עשרה צופי כדורגל ותיקים לערוך סקר התרשמות קצר במגרש. חילקנו את השאלון לחמש קטגוריות - והתוצאות לפניכם
דרכי גישה וחנייה:
ציון: 87 - למי שרכשו בנוסף למנוי הכניסה גם כרטיסי חנייה התאפשרה גישה נוחה, מסודרת ומהירה לחניונים הסמוכים למגרש עצמו. כל השאר יכולים לחנות בחניונים מרוחקים

איצטדיון סמי עופר בחיפה
שירותים:
ציון: 60 - את חוויית הביקור בתאי השירותים החדשים והמרווחים ניתן לחלק לשתי מחציות, בדיוק כמו המשחק עצמו. עד לסיום המחצית הראשונה התרשמנו מאוד לטובה מבחינת הניקיון, הציוד והזריזות השימושית. בתחילת המחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר. נייר טואלט זרוק בכל פינה, שלוליות מים מתחת לכיורים והרבה לכלוך שנוצר כתוצאה מאלפי זוגות נעליים שפגשו את המים במתחם. המלצה: להסתייע בצוות מתוגבר שיעשה סדר ממש בתום המחצית. בסך הכול, לא רע.
שיתוף פעולה מצד הקהל:
ציון : 75 - רוב הצופים התלהבו מהמתקן וחוויית הצפייה, ומכך שהכול דפק כמו שעון. היו כמה עשרות חריגים שעישנו במגרש, למרות הוראות מפורשות, ולמרות שפקחים חילקו לפעמים דוחות על עישון בשטח האצטדיון. חבל שהקהל לא יכול היה להתאפק והפריע
צפייה במשחק:
ציון: 100 - אין הערות, רק שריקות התפעלות. עברנו בכל היציעים ובדקנו את זוויות הצפייה מכל טווח. נראה כי מתכנני האצטדיון למדו מעמיתיהם האירופאיים והקפידו ליצור חוויית צפייה מושלמת. איש אינו מסתיר, הקהל יושב בקרוב למגרש ולמשטח הדשא. ממש מושלם. לעומת חוויית הצפייה באצטדיון החיפאי הקודם, זה שיפור של עשרות אחוזים.
מזנונים:
ציון: 90 - כל הכבוד. מישהו השקיע בצופים. אפשר לבחור שלל פינוקים קולינריים שאין בנמצא במגרשים אחרים. יש כאן מקוריות, מחירים שפויים ואבזור נכון. קל להגיע למזנון, הצוות המשרת היה נעים ומהיר. התרשמנו מהניקיון והסגר ונראה שכל מי שעבד במשמרת – עבר תדרוך. היינו מרוצים ואחרי שטעמנו מספר מנות מהתפריט – התברר שהאוכל טעים ומוקפד. ממש הפתעה טובה.
• הכתבה מאת "חליפה עסקית".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg