התעשייה פרסום וטלוויזיה:"אפשר להגשים את החלום, אבל צריך לעבוד קשה"
אנשים רבים חולמים להיות מפורסמים, חלק בזכות כישרון השירה שלהם, כישרון המשחק או המראה וחלק בגלל אישיותם הייחודית, מה שנקרא בהגה המקצועית "טאלנט". אך בעולם הפרסום, יש לפעול בצורה נכונה, עם סוכנות מתאימה, עם נכונות לעבודה קשה ועם יכולת להתאזר בסבלנות
אנשים רבים חולמים להיות מפורסמים, חלק בזכות כישרון השירה שלהם, כישרון המשחק או המראה שלהם וחלק בגלל אישיותם הייחודית, מה שנקרא בהגה המקצועית "טאלנט". אך בעולם הפרסום והטלוויזיה, במיוחד בישראל, קיימים קשיים רבים להצליח ולהתפרסם. בעולם הטלוויזיה קיים ביקוש רב לעבודה בקרב שחקנים וזמרים מתחילים ועל כן, יש לפעול בצורה נכונה, עם
ילדה באודישן אלי דסה
עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
להיות מפורסם: כישרון ומקצועיות
רינה, מנהלת שחקנים מסוכנות התעשייה פרסום וטלוויזיה מסבירה כי הרבה מאוד אנשים רוצים להתפרסם אך לא מבינים בזכות מה. "מגיעים אלינו ילדים ומבוגרים וכולם רוצים להיות מפורסמים, אבל השאלה הראשונה שאני שואלת אותם היא למה?".
רינה מציינת כי ישנה חשיבות לתשובה עבור שאלה זו, כי הרבה שחקנים וזמרים מתחילים מתפזרים ולא מתמקדים במה שהם באמת טובים בו: "הרבה מאוד אנשים רוצים לעשות הכול, אבל הם הכי טובים במשהו אחד ולכן, קיימים מקרים שבהם שחקנים לא יוצרים לעצמם את הדימוי שהם חפצים בו" מסבירה רינת.
להסתדר בעולם הפרסום והטלוויזיה - למצוא סוכנות ראויה
מלבד הבחירות של המיוצגים עצמם, יש לקחת בחשבון שהעולם הזה הוא עולם קשה וקטן מאוד. שירה, מנהלת מיוצגים מסוכנות התעשייה פרסום וטלוויזיה, מסבירה כי אפשר להפוך את החלום למציאות אבל צריך הרבה מזל, אמונה ותזמון.
שירה מסבירה שיש מגוון רחב של אופני ליהוק: "בתכניות הריאליטי למשל, מוצגים אודישנים לקהל הרחב, אך בפועל מלהקים את המתמודדים בריאליטי שיופיעו בתכנית עוד הרבה לפני, וקשה עד כמעט בלתי אפשרי להיכנס לתכנית ריאליטי רק בהסתמך על האודישנים לקהל הרחב. החוכמה היא להגיע למלהקים של התכניות ולהסב את תשומת ליבם למועמד שלך", מסבירה שירה.
גם כאן, חשיבות הסוכן היא גבוהה מאוד - סוכנות שמכירה מלהקים ומכירה את המיוצגים שלה תוכל לדחוף אותם קדימה לפי מה שמתאים להם. "כמובן שזה תלוי בתקופות שבהם יש יותר הפקות ובכישרון שיש למיוצג להציע", מציינת שירה.
עבודה עצמאית קשה ופיתוח מקצועי
המיוצג עצמו צריך גם כן לעבוד קשה. מלבד להחליט
כמו כן, שאול מנהל מיוצגים בסוכנות התעשייה פרסום וטלוויזיה בע"מ, מסביר כי כיום הרשתות החברתיות משחקות תפקיד משמעותי בליהוק." מי שיש לו יותר עוקבים באינסטגרם או בפייסבוק, סביר להניח שיפנו אליו יותר מלהקים. בעבר עבודת הליהוק הייתה עבודת שטח, אך כיום, חלק מרכזי מעבודה זו נמצא ברשת", מסביר שאול.
לסיכום, מי שמעוניין להיות חלק מעולם הזוהר הישראלי, צריך לעבוד קשה ולא לחכות להצעות או לפניות של מלהקים. ישנה חשיבות רבה לעבודה העצמית - מציאת סוכנות ראויה עם קבלות וליווי אישי, עבודה על מספר עוקבים גבוה, פיתוח מקצועי ויצירת מוניטין התחלתי בעולם זה.
הכתבה מאת : אתר אודישנים.net
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg