החשיבות בבחירת חברת קידום אתרים מקצועית

כיום כל חברה חייבת נוכחות באינטרנט על ידי אתר תדמיתי מעוצב המאפיין את פעילות החברה, מכיוון שזו דרך מצוינת להציג את שירותי או מוצרי החברה ברשת. אך עם זאת, חשיפת האתר לגולשים רבים היא משימה חשובה לא פחות. על ידי קידום אורגני ממוקד, תוכלו לפנות לקהל גולשים איכותי ומפולח, וכך תוכלו להגדיל את החשיפות לאתר ולמצוא לקוחות חדשים, מה שבסופו של דבר יתרום רבות להגדלת מכירות החברה.

בשיתוף bmby | 15/11/2015 12:34
תגיות: קידום אתרים

?במה שונה קידום אורגני משיטות הפרסום המסורתיות

בתחום קידום אתרים ניתן למצוא שתי דרכים עיקריות להגיע ישירות אל הדף הראשון עם כמה שיותר חשיפות. הדרך הראשונה היא על ידי קידום ממומן. בשיטה זו משלמים פייר קליק, כלומר פייר כניסה של לקוח, בעוד הדרך השנייה היא קידום אורגני. ניתן לשלם באופן קבוע תשלום חודשי לחברת קידום אתרים שתבצע עבורכם קידום ממוקד ומקצועי. כך תוכלו לחשוף את האתר שלכם ללא הגבלה באמצעות תשלום חודשי. פרסום בשיטות אלו די דומה לשיטות הפרסום המסורתיות, אך ביחס אליהם ניתן להתמקד ולפנות לקהל יעד הרבה יותר ממוקד שמחפש בדיוק את התחום שלכם.

ניקח לדוגמא – חברה למוצרי חשמל המפרסמת מודעת פרסום בעיתון פופולרי. בשיטה זו החברה לא יכולה לדעת כמה אנשים נחשפו למודעה, ואולי חלקם לא מעוניינים לרכוש מוצרי חשמל. לעומת זאת, בפרסום ממוקד על ידי קידום אורגני, לקוח המגיע לאתר שלכם וודאי הקליק במנוע החיפוש של גוגל “מוצרי חשמל” או שם של מוצר ספציפי אותו הוא מעוניין לרכוש, כך שהוא ייכנס בדיוק לאן שהוא רוצה. מעבר לכך, ישנה אפשרות לשפר את הביצועים ולמדוד את הצלחת פעילות הקידום על ידי כלים רבים, כמו את שיעור הכניסות לאתר, נטישות, מפות חום (היכן הלקוח נמצא רוב הזמן עם העכבר) וזמן גלישה ממוצע של הגולש.

יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה

קידום אתרים בגוגל הוא לא עניין של מה בכך, הוא מצריך מומחיות ושימוש בכלים חדשניים ודינאמיים עד לקבלת התוצאות הרצויות. למעשה, קידום הוא אומנות בפני עצמה והיצירה היא התוצאה הסופית – שהיא העלאת האתר לדף הראשון בתוצאות חיפוש עם כמה שיותר ביטויים רלוונטיים לתחום שלכם. עבודת הקידום דורשת ידע וניסיון רב, חשיבה יצירתית, מחקר מילים, התמדה ומקצועיות רבה, שהרי מרבית הגולשים אינם מתייחסים למאות התוצאות שמניבה כל מילת חיפוש, לכן ק?דום האתר ושמירה תמידית על תוצאות גבוהות – היא זו שתשרת את המטרה ותגדיל את מכירות החברה.

“חברת קידום מקצועית”, כך אומר לנו קובי לוי מחברת “יובי קידום אתרים”, “יכולה לאפיין את צרכי הלקוח ולבצע פילוח ממוקד על ידי מיקוד בחירת מילות החיפוש הנכונות ביותר, למצוא עבורכם את קהל המטרה ולשלב אסטרטגיית שיווק יוצאת דופן ומקורית עם כמה שיותר ביטויים רלוונטיים לתחום שלכם. שהרי קידום אתרים בצורה מקצועית יכול לשפר באופן משמעותי את מצבו של האתר במקומות החיפוש”.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות