
קידום אתרים לוקאלי: יתרונות מרכזיים
אתר שאינו מקודם דינו להיעלם. הסטטיסטיקה מלמדת, כי רוב מכריע, גורף, של גולשים אינו מחפש כלל אזכורים בכלל ואתרים בפרט הנמצאים בעמוד השני של גוגל, לכן האפקטיביות של האתר תלויה באופן ישיר וכמעט בלעדי בהופעתו בעמוד הראשון של גוגל
כדי שיגיע לשם ובעיקר כדי שיימצא שם תקופה ארוכה מספיק לגיבוש גרעין קשה גדול וחזק של לקוחות חשוב לבצע באופן מושכל פעולות לקידומו.

קידום לוקאלי, כפי שניתן ללמוד משמו, הוא קידום אתר על בסיס מיקום. לפעמים קהל היעד האפקטיבי ביותר הוא האנשים הנמצאים בקרבת העסק המהווה מקור נגיש וזמין למוצר או לשירות שהוא מציע ומספק. רבים מהגולשים המחפשים, לדוגמה, פיצה או אינסטלאטור יחפשו אותם בקרבת מגוריהם. גם אם יש, למשל, פיצרייה מצוינת בקריית גת היא אינה רלוונטית כמקור אספקה למי מתושבי מטולה.
קידום אתרים לוקאלי נותן אפוא מענה מפולח וממוקד המגביר את הסיכוי של גולשים להיהפך ללקוחות.
על מנת למקסם את הפוטנציאל של קידום אתרים לוקאלי, חשוב לתכנן את האתר באופן מקצועי ומושכל. אנשי המקצוע יודעים כי חברת גוגל חידדה ושכללה את האלגוריתם המסוגל להבחין במילות מפתח (מילות חיפוש) שיש להן קשר ישיר, חזק והדוק למיקום גיאוגרפי.
בד בבד עם היתרונות הגלומים בקידום אתרים לוקאלי חשוב לדעת כי קיים חשש מביצוע טעויות בקידום כזה, לכן יש חשיבות רבה לקידום מקצועי המבוסס על CONCEPT נכון העונה על צרכי הלקוח ובמידת האפשר- על ציפיותיו.
קידום אורגני וקידום לוקאלי- כלים שלובים
קידום אורגני מושכל ואפקטיבי כולל בתוכו קידום לוקאלי של עסקים מוכווני- מיקום, ואשר חלק הארי של הלקוחות שלהם צפוי להיות מאנשים המתגוררים או שוהים בתדירות גבוהה בקרבה פיזית לעסק. דגש על קידום לוקאלי תורם לאופטימיזציה שלו ומגביר את הסיכוי להופעתו במקומות הראשונים של מנוע החיפוש הגדול והאפקטיבי ביותר הקיים ברשת האינטרנט- גוגל.
עצמתה של חשיפה באינטרנט והאפקטיביות שלה
רשת האינטרנט הפכה זה מכבר לזירת הפעילות המרכזית, העיקרית והאפקטיבית ביותר. האפשרות להגיע באמצעותה ללקוחות פוטנציאליים במספרים שקשה לאמוד אותם הופכת את מנועי בכלל ואת גוגל בפרט למנוע ולמנוף שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו. בקידום לוקאלי יש חידוד ומיקוד של הפוטנציאל הזה ולמעשה- הוצאתו מהכוח אל הפועל.
בעל עסק שמפרסם את המוצר(ים) או השירות(ים) שלו ודאי רוצה שייחשפו אליו אנשים שהסיכוי שעם החשיפה אליהם ייהפכו ללקוחותיו הוא הגדול ביותר. לכן, בעל מעבדה לתיקוני חשמל, לדוגמה, ודאי לא מצפה שאנשים המתגוררים במרחק רב ממקום הימצאו של העסק שלהם יביאו אליו את מכשיריהם המקולקלים או יצפו ממנו להגיע לביתם, משום כך כה חשובה החשיפה שלו אל גולשים המצויים בקרבת מקום או במרחק סביר ממנו.
השורה התחתונה המתחילה כבר בשורה זו…
בשורה התחתונה: בניית אתר היא מקצוע וקידומו הוא מקצוע. אם אתם רוצים להפיקו למצות את מלוא הפוטנציאל מהאתר שלכם ולהפוך אותו למה שהוא אמור להיות- מנוע שיווקי עצמתי ויעיל, מומלץ לשכור את שירותיה של חברה מקצועית, בעלת ידע, ניסיון וקבלות חתומות המוכיחות על תוצאות מצוינות. חברת CONCEPT1 תסייע לכם לאפיין ולהגדיר צרכים ויעדים ולתאם ציפיות. ייתכן כי קידום לוקאלי הוא הקידום הנדרש והאידיאלי עבורכם. בהינתן ההבנה כי אכן זה סוג הקידום שעשוי להניב לכם את התוצאות הטובות ביותר, חשוב שהאתר ייבנה באופן שגוגל אכן יקדם אותו ויאפשר למספר רב של גולשים מהאזור שבו העסק פועל ומציע את המוצר או השירות להיהפך ללקוחות החדשים שלכם.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg