
בעל עסק: 5 רעיונות שיגדילו את ההכנסות שלך
פתחת עסק, יתכן שאתה איש מקצוע מצוין, השרות שלך מעולה, אז למה לקוחות לא מגיעים? - המנטורית העסקית-שיווקית ויזמית גרסיאלה שפירו גולדמן מצביעה על הדגשים החשובים בהקמת עסק מצליח
רבים חושקים בו.
למרות שלעתים נדמה שמותג הוא עניין לסלבריטאים, חברות גדולות או תאגידים בלבד בעידן החדש, מותג הפך לסימן היכר של בעלי עסקים קטנים עם שאיפות גדולות.
להיות מותג פירושו הטמעת חותם בתחומך. להפוך ליחודי. להתמיד ולהוביל. להפוך לשם הראשון בתחומך שלקוח חושב עליו.
ישנה תופעה שהולכת וגדלה: יותר ויותר אנשים - מכל גיל ומין - מקימים עסקים משלהם. וכך נולדה תעשייה של עסקים “דומים” אחד לשני. ואם כך, איך לגרום ללקוחות, בכל זאת, לפנות אליך ולא אל המתחרים?
בעידן של הצפת עסקים, “עוד עסק דומה” זו מתכונת להפוך ל”עוד עסק פחות”.במיוחד, לאור הסטטיסטיקות האחרונות שפורסמו בעתנות: 43 אלף בתי עסק נסגרו במהלך 2016, מה שמראה עלייה של 2% לעומת 2015:, מתוכם: 40% מאיזור המרכז, 30% מאיזור הצפון20% , מאיזור הדרום ו10% מאזור ירושלים .
רוב העסקים שנסגרו היו קטנים ובינוניים.

גרסיאלה שפירו גולדמן, מנטורית עסקית שיווקית לעסקים עזבה לפני כ-10 שנים משרה מתגמלת כמנהלת שיווק, פרסום ויחסי ציבור בחברה תעשייתית גדולה והפכה לעצמאית. אומרת: “מצא את הייחודיות שבך והפוך אותה לסימן היכר בתחום שלך. הפוך למותג”
למה להיות מותג אתה שואל? כי מותג הופך אותך לאופציה מועדפת בעולם רווי מתחרים ומשאיר אותך בתודעתם של אלה שהתעניינותם חשובה לך.
ומציגה לנו 5 רעיונות שמסייעים בבנייה מותג מנצח.
- תתמקצע!
הייה הכי טוב שאתה יכול. תחשוב בגדול. אל תתפשר בבינוניות, העולם עמוס מכאלה אנשים. קרא ספרים ומאמרים. תלמד. תתנסה. תתייעץ. תשתתף בסמינרים ובכנסים. נפלת? תקום ותמשיך בדרכך. תאתגר את עצמך עוד קצת יותר כל פעם. כבר אמרו חכמנו: “אם אתה חושב שהחינוך הוא יקר, נסה את הבורות“ - תכיר את עצמך!
זה בהחלט עקב אכילס של רוב העצמאים.
בחן ביסודיות את הכישרון, את היכולות ואת הכישורים שלך. ברר על פי אילו ערכים אתה מתנהל וחי. גלה במה אתה טוב, מה אתה הכי אוהב לעשות ובמה היית עוסק גם אם לא היו משלמים לך עבורו. דע מי אתה, מה מלהיב אותך, מה אתה רוצה ומה משתק אותך. אין טעם להשקיע במשאבים, בתשתיות ובמעגלי כח אם אתה לא מספיק מכיר את עצמך.
זכור את המשפט המפורסם: “חוסר הידיעה על עצמנו שווה לאנלפבטיזם האמיתי של המאה ה-21“ - תחדד את האסטרטגיה השיווקית שלך!
למרבה הצער, זה אחד מהיבטי הניהול המוזנחים ביותר במיתוג. בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים בהכנת הצעות כאשר היו יכולים להשיג, להרוויח ולהצליח הרבה יותרלו היו משקיעים באותה המידה בהכנת אסטרטגיה שיווקית מכוונות תוצאות. כפי שסנקה אמר: “אם אדם אינו יודע לאיזה מפרץ הוא חותר, אזי
כל רוח תהיה הרוח הנכונה.” - הבא לידי כך שיכירו אותך!
צא החוצה. אפשר לסביבה להכיר אותך. שידעו עליך. תיכנס אל תוך מוחם של האנשים שחשובים לך. גרום לכך שמחשבה עליך תהיה קשורה באופן ברור לתרומה שלך לאנשים. ותתחיל להוביל.
רבים מלקוחותיך נמצאים כיום ברשת האינטרנט. נצל אותה. נצל את העוצמה של הרשתות החברתיות. וגם, השתמש בכל פלטפורמה חינמית אפשרית שהעולם הווירטואלי מציע לך. גרום לכך שיזהו ושיזכרו אותך כפי שקוקו שאנל נהגה לומר: “ צוחקים עליי כי אני שונה. אני צוחקת על כולם כי כולם דומים“
בימים אלה המנטורית גרסיאלה שפירו-גולדמן מפיקה את “פנתרים בעסקים 2”, כנס אינטרנטי עצום - לגמרי בחינם - מיועד ליזמים, עצמאיים ובעלי עסקים קטנים. ריכזה 33 מרצים מובילים שיחד איתה יעניקו 33 הרצאות חדשות על שיווק, תקשורת, מכירות, תדמית ומנהיגות עסקית, מגנוט לקוחות, פייסבוק, מיקוד ובידול עסקי, יזמות בגיל 50+ וגם…. 33 מתנות שהמרצים הכינו במיוחד עבור כל משתתף. מקומות מועטים לממהרי החלטה. לקבלת פרטים ולהרשמה https://goo.gl/IZrfqc לגרמי בחינם!
הכותבת: גרסיאלה שפירו-גולדמן, מנכ”לית מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה ? ייעוץ וליווי בהקמה, פיתוח וקידום עסקים ? מומחית לשיווק ומיתוג ? הקמת אתרים ? פייסבוק וגוגל
משרד: 058-7858566 | דוא”ל: Info@Graciela.co.il | אתר: www.Graciela.co.il