
הגעתם לראש הדירוג בקידום אתרים? יש עוד מה לעשות
בדרך כלל, רבים ממקדמי האתרים, מבצעים את התהליכים הפשוטים של קידום אתרים. אנו מזהים כיצד אנשים מחפשים את המוצר של הלקוח שלנו, לאחר מכן אנו בונים או מבצעים אופטימיזציה של דפים או אתרים כדי להתאים את כוונת המחפש
אשתדל לתאר בקצרה שתי טקטיקות פשוטות לבניית תנועה אורגנית רלוונטית על ידי הגדלת הגודל הכולל של השוק, ולא על ידי ניסיונות סרק להידרג גבוה יותר. ואף אחד מהם לא דורש בניית קישור יחיד, או ביצוע שינויים בדפים הקיימים שלך.

הרחבת מגוון המוצרים או השרות
זוהי טקטיקה עסקית כמו גם קידום אתרים, אבל רצוי לשים לב למתחרים שלך. יש לך יתרון יחסי על המתחרים שלך, בכך שלך כבר יש מותג חזק, אתר אינטרנט כדי לבנות עליו, וכן הלאה. חברות הזנק חדשות שינסו להתקדם בחללים האלה ייאבקו בך אך הביצועים שלהן נמוכים למדי ביחס למאמץ שלך. עלייך להתחיל במחשבה על מוצרים קשורים. לדוגמה, אם אתה עוסק בתחום פתיחת סתימות ביוב, תוכל להתרחב לתחום האינסטלאציה כמו פתיחת סתימות בשירותים, החלפת צנרת ותכנון קווי ביוב ומים. לאחר שתכין את הרשימה שלך שהיא סביר להניח תהיה ארוכה יותר מהדוגמה, תוכל לבצע את מחקר מילות המפתח הבסיסי שלך, ולבדוק את דפי הדירוג הקיימים. זה קצת כמו לזהות הזדמנויות למילות מפתח, אלא אם אתה מסתכל על דפי הנחיתה המרכזיים או על נפח החיפושים הממותגים שלהם, על איכות דפי הנחיתה שלהם, על מידת ההשלמה שלהם קידום אתרים אורגני בסיסי, ובדוק מה אתה יכול לעשות טוב יותר.
בדוגמה שהזכרתי, אתה עשוי לגלות כי יש חברות גדולות הנותנות שירותים לחברות הביטוח, אולם יש כמה חברה צעירים השולטים בתחום האינסטלאציה ואתה יכול לשים דריסת רגל בחלל הזה בדיוק ולהתגבר עליהם בנקל. כדי למזער את הסיכון שלך, אתה יכול להתחיל עם גרסת אתר מינימאלית, אולי רק דף נחיתה אחד. אם התוצאה טובה ויש התפתחות, אתה מבין שזה ראוי להשקעה נוספת. כבר הקמת מותג מהימן, עם אתר חזק, שבו המשתמשים כבר מבקרים אם אתה יכול להרחיב את השירותים שלך ולספק חוויות משתמש טובה בתחומים אחרים, אתה יכול לנצח מותגים קטנים יותר, באותם מקומות.
לקבל בברכה את החוששים
בהתאם למוצר שלך, עשויה להיות הזדמנות שלא נוצלה בקרב לקוחות פוטנציאליים שאינם מכירים או מרגישים בנוח עם המוצר. לדוגמה, אם אתה מוכר מחשבים ניידים, לקוחות פוטנציאליים רבים עשויים לגלות זהירות יתר בשל חשש לקנות מחשב נייד באופן מקוון או ללא ייעוץ מקצועי. זה עלול לגרום להם לא לקנות, או לקנות מוצר זול יותר כדי להקטין את הסיכון. משפטי זנב ארוך כמו, המחשבים הניידים הטובים ביותר מתחת ל -1,500 ?, או, המחשבים הניידים הטובים ביותר למשחקים עשויים לעודד אנשים להשקיע יותר, או לקנות באינטרנט מה שהם היו עשויים לקנות בחנות לא מקוונת. ניתן להוסיף לדפים כאלה יכולת השוואות תכונות בין המוצרים, כדי שהלקוח יוכל להבין היטב את ההבדל בין הדגמים השונים ומתוך כך לבחור את מה שנכון עבורו מתוך הבנה וידיעה. מתוך המקום הזה של חוסר ההבנה ללקוח יש המון חששות גם אם הוא בוטח בך כאתר ולכן יש חשיבות למאמרי התוכן שיסבירו ללקוח את ההבדלים במעבדים, בטכנולוגיות, חשיבות של מאיצים גראפיים לטובת גיימרים וכדומה.
המאמר בחסות seo-google.co.il
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg