
אז איך בוחרים משרד חדש להשכרה?
אחד השלבים המרגשים ביותר בהקמה של עסק חדש או בשדרוג של עסק קיים הוא בחירת המשרד החדש. עם זאת, חשוב לזכור כי בחירת משרד להשכרה מהווה החלטה לא פשוטה ויש לקבלה בכובד ראש ולהתחשב במספר אלמנטים כמו מראה המשרד, עלות ההשכרה, מיקום המשרד וגודלו
מראה המשרד
אחד הנתונים החשובים ביותר בבחירה של משרד חדש להשכרה הוא המראה של המשרד, גם מבחוץ וגם מבפנים. הסיבה לכך היא הרושם שנוצר על המבקרים בחברה לנוכח מראה המשרד. למעשה, מראה המשרד יקבע בצורה משמעותית את הרושם של הלקוחות שיגיעו למשרדים ויכול לשנות את דעתם לטובה או לרעה כתוצאה ממראה המשרד.
אם תבחרו במשרד בעיצוב חדשני ומודרני, הלקוחות שלכם יסיקו שהעסק שלכם מתקדם ועדכני, אך אם תבחרו במשרד בעיצוב מיושן, תסתכנו בפגיעה במוניטין וברושם שאתם יוצרים. כמו כן, חשוב לזכור שמראה המשרד לא מרשים רק לקוחות אלא גם ספקים, שותפים, עובדים חדשים ועוד.
עלות ההשכרה
עלות ההשכרה היא אלמנט מרכזי ומכריע בכל הנוגע לבחירה של משרד חדש להשכרה. למעשה, המחיר יקבע מראש את סוגי המשרדים שתוכלו לבחון ויצמצם את הבחירה אם התקציב אינו גדול. עם זאת, חשוב לא לחסוך יותר מדי בעלות השכירות גם כיוון שמדובר בסך הכול בהוצאה המוכרת על ידי מס הכנסה וגם משום שחיסכון בעלות השכירות יכול להוביל אתכם לשכור משרדים ישנים שאינם מתאימים לרושם שאתם מנסים ליצור. משרדים כאלה יכולים להרע לכם מכל הבחינות, ולכן משתלם אולי להגדיל מעט את התקציב כדי לאפשר לחברה לצעוד קדימה.
מיקום המשרד
גם מיקום המשרד נחשב לאלמנט חשוב ומשמעותי בבחירת משרד חדש להשכרה, ויש להתחשב במגוון של מרכיבים בבחירת המיקום, כמו תחבורה וסביבת עסקים או מגורים.
- תחבורה - התחבורה אל המשרד וממנו מהווה מרכיב חשוב בהחלטה בנוגע למיקום, במיוחד אם מדובר במשרדים המציעים שירות ללקוחות ומוכרים מוצרים. במקרה זה חשוב להקל את דרכי ההגעה של הספקים ושל הלקוחות, גם מבחינת תחבורה ציבורית וגם מבחינת רכב פרטי, חנייה ועוד. כמו כן, חשוב לאפשר לעובדים להגיע בקלות אל מקום עבודתם ולא להתיש אותם עוד לפני שהחלו את יום העבודה.
- סביבת עסקים - משרדים רבים יעדיפו להיות בסביבה של עסקים כמו פארקי תעשייה. הסיבה לכך היא שמיקום המשרד במסגרת פארק תעשייה מאפשר לבעלי המשרדים חבילה משתלמת שכוללת תחבורה נוחה, סביבת עבודה מרשימה, דמי ניהול משתלמים ותחזוקה שוטפת של המשרד ושל הסביבה. בפארק העסקים קיסריה, לדוגמה, תוכלו למצוא שירותי משרדים להשכרה בהתאמה אישית, ומי ששוכר שם משרד זוכה ליהנות ממיקום מצליח ומרשים וגם מתפעול נכון של המשרדים ושל סביבתם. קרדיט: החברה לנכסי קיסריה
גודל המשרד - שיתאים לצורכי המשרד מבחינת עובדים ופוטנציאל גדילה
גודל המשרד גם הוא אלמנט חשוב ומשמעותי בכל מה שנוגע לבחירת משרד להשכרה, ולמעשה, חשוב לבחור משרד שיתאים בגודלו לצרכים של החברה. צורכי המשרד כוללים קודם כל את כמות העובדים שנמצאים בחברה וכן את פוטנציאל הגדילה הצפוי בשנים הקרובות. רצוי גם להתחשב בציוד הדרוש לחברה שלכם, במספר החדרים שהחברה צריכה כדי להקיף את מגוון תחומי הניהול והתפעול וגם חדרים שירותים כמו מטבח, מחסן ועוד.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg