כל הטיפים: הדרך הנכונה לכתיבת מאמרי קידום

כתיבת פוסט בבלוג, כמו כל כתיבה אחרת, היא מיומנות. על מנת לשמור את הקורא מעוניין, אתה צריך לחשוב על מבנה המלל שלך מושך ומעניין

בשיתוף ברק רום | 24/10/2017 11:01
תגיות:

עבור כותבים מסוימים, כתיבה למטרות קידום אתרים וכתיבה על מנת למשוך ולשבות את הקהל שלך הן שתי מטרות סותרות. אני לגמרי לא מסכים עם אמירה זו. אכן, אם אתה לא רוצה רק קידום אתרים, המילים שאתה רוצה יעלו בתוצאות החיפוש מה שמכונה מילות מפתח, צריכות להיות במקום בולט. אבל, מילות המפתח שלך לעתים מעכבות את קריאת הטקסט. במאמר זה, אתן מספר המלצות לכתיבת מאמר קידום אתרים שיהיה איכותי וקריא בו בזמן, כמו גם ידידותי למנועי החיפוש. אני בהחלט חושב ששתי המטרות ברות השגה, העובדה היא כל המאמרים שאני כותב.

טיפים לכתיבה ראשונית לבלוג טוב

לפני הכול, הטקסט שלך צריך להיות כתוב היטב. הרבה בלוגרים מתחילים לכתוב בעת יצירת פוסט בבלוג חדש. הם פשוט מקלידים את מה שעולה בדעתם באותו הרגע. עבור חלקם, זה מספק, מאחר וטמון בהם כישרון כתיבה טבעית. אחרים עשויים להזדקק לעזרה. אני בעצמי נצמד לסט הכללים הבא.

  1. סוף כתיבה במחשבה תחילה!

חשוב ברצינות על המסר שאתה מעוניין להעביר בטקסט שלך. איזה מידע אתה רוצה להעביר לקוראים שלך או איזו נושא מרכזי ברצונך לחקור? מה מטרת הטקסט שלך? ומה אתה רוצה שהקוראים שלך יעשו בסוף הקריאה? בתחילת דרכך רשום את התשובות לשאלות הללו לפני שתתחיל לכתוב. עם הזמן כשתתמקצע התשובות תהינה ברורות והתהליך יהיה מהיר יותר.

  1. תכנון מבנה המאמר!

התחל את תיבת הפוסט / המאמר שלך עם יצירת מבנה ברור. בכל כתיבה צריך להיות, מבוא שבו אתה מציג את הנושא שלך. גוף המאמר שבו אתה כותב את המסר העיקרי. ומסקנה אשר צריכה לסכם את הרעיונות החשובים ביותר או להסיק רעיון חדש. רשום מה שאתה רוצה לכתוב בכל שלושת החלקים האלה. כעת יש לך סיכום של הפוסט / מאמר שלך זה החלק הטכני. והכתיבה מתחילה בשלב הבא.

  1. שימוש בפסקאות!

לא ניתן לכתוב ללא שימוש בפסקאות, אך הקפד להשתמש בפסקאות הגיוניות. לא כל משפט חדש יתחיל בשורה חדשה, רק בגלל שזה נראה יפה מבחינת העיצוב או שאתה מתכוון למרוח מלל על פני כל הדף. ליצירת פסקה חדשה צריכה להיות סיבה, והסיבה היא רעיון עיקרי או נושא מרכזי חדש. מה הרעיון העיקרי של כל פיסקה. אתה אמור להיות מסוגל לתפוס את הרעיון המרכזי במשפט אחד בלבד. אם אתה צריך עוד משפטים, אתה פשוט צריך יותר פסקאות.

  1. שימוש בכותרות

חשוב להשתמש כותרות. הם מסייעים להבנת הקריאה, אבל הם חשובים לא פחות ל קידום אתרים. הכותרות מסייעות לאלגוריתם של Google להבין את הנושאים העיקריים כאשר הפוסט או המאמר ארוך, ולכן הכותרות יכולות לסייע לדירוג שלך. אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את מה שהם מחפשים במאמר שלך, אתה חייב להשתמש גם בכותרות משנה. כותרות משנה יובילו אנשים ויעזרו להם לסרוק את הדף שלך במהירות, לעיתים הקורא מחפש מענה לשאלה נקודתית וכאשר יש כותרות משנה הוא יכול לאתר נקודתית ולא לקרוא את כל המאמר. הקפד להשתמש במילות המפתח שלך גם בכותרות המשנה. לא בהגזמה ובטח לא בכל כותרת.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים