 |
לאחר ששמרו על האוסול של ההיפ הופ בקמפיין של שוקו קרלו, הצמד סאבלימינל והצל לוקחים את המסחרה צעד אחד קדימה.
לקראת החזרה לבית הספר, יוצאים סאבצל בשיתוף פעולה עם חברת לאפייט ליצירת קולקציה שלמה של מוצרי חזרה לבית הספר בכיכובם. הקולקציה תכלול תיקים, מחברות, קלסרים, יומנים, מדבקות, קלמרים וניירות עטיפה לספרים. כולם ישאו את דמותם הלא כל כך חינוכית של הראפרים הקשוחים.
שיתוף הפעולה, המוגדר כ"צעד חסר תקדים בנוף הישראלי", נובע מסקר שערכה לאפייט, ממנו התברר כי 55 אחוז מההורים לילדים בגילאי 16-6 סבורים כי ילדיהם מכירים את הראפרים סאבלימינל והצל, זאת לאור הצלחתם בישראל בשנתיים האחרונות. קהל יעד די מעניין לגאנגסטא ראפרים.
החברה, שמשתפת פעולה בעניין הזה עם חברת תאקט של סאבלימינל, השקיעה כ-2.5 מיליון שקלים בהפקה והשיווק של הקולקציה. לא ידוע כמה מהסכום המכובד הזה ישולשל לכיסים התפוחים של הצמד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|