 |
חברת התוכן חמישה כוכבים (מימד בשיתוף אברי גלעד, אייל קיציס ורמי ורד) מפתחת קונספט חדשני עבור קשת שאמור להתממש לתוכנית בהגשת הקומיקאי רמי ורד. הקונספט הוא שעשועון שמיועד לשידור אחרי החגים בפריים-טיים. צוות התוכנית יופיע אחת לשבוע על מפתן ביתה של משפחה ישראלית ויעביר אותה סדרה של מבחנים הקשורים לצורת החיים שלה, רמת ניקיון וסדר וכדומה. כל משפחה תוכל לצבור נקודות שיתורגמו לפרסים כספיים. חגי קראוס, אחראי פיתוח במימד תוכן: "אנחנו לפני פיילוט ומקווים לטוב". בימים אלה החברה נמצאת בשלבים סופיים של מכירה של מספר תוכניות לערוצים המסחריים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|