 |
רשתות השיווק הגדולות של ספרי הלימוד החליטו לצנזר מרצון את יומנם נוטף הסקס של שדרן הרדיו שמוליק טיאר ובת זוגו לימור בלוקמן. לקראת שנת הלימודים המתקרבת הוציאו השדרן טיאר ובלוקמן הסקסולוגית את היומן, הפונה לבני הנעורים שטופי ההורמונים. בין השאר מצולמים בו דוגמן ודוגמנית בפוזות פרובוקטיביות ובלי חולצות, אך אין ביומן עירום מלא. היומן בהוצאת ציבלין תקשורת נדחה בתואנות שונות על ידי כל רשתות השיווק הגדולות. "רשתות השיווק מתחסדות ומשחקות אותה יפות נפש", אמר טייאר. "אני כאקט מחאה אעמוד בבתי ספר עם פתיחת שנת הלימודים, ואדאג לחלק את 10,000 היומנים ששוכבים במחסנים בחינם", הצהיר טייאר. לדברי מנכ"ל ציבלין תקשורת, רון ציבלין, כל רשתות השיווק הגדולות החזירו את היומנים ולא היו מוכנות למכור אותם בסניפיהן. "הן נבהלו מהפרובוקטיביות", הסביר ציבלין. "אם לא תהיה ברירה אנחנו נפתח אתר אינטרנט ונחלק דרכו את היומנים חינם". איתן זינגר מנכ"ל דיונון, אחת הרשתות היחידות המוכנות למכור את היומן, הסביר את הצעד בכך שהוא נענה לצורך בחופש הביטוי. "רשתות אחרות משתפנות כי זה עלול לפגוע בהן, בשמן ובתדמיתן המהוגנת בפני הלקוחות-ההורים", אמר זינגר. רשת טויס-אר-אס הסבירה כי אינה מפיצה את היומן מפני שאינו פונה לקהל היעד שהחנות מיועדת לו. רשת קרביץ טענה שאינה מוכרת את היומן כי "אין לה עניין בכך. רשת אופיס דיפו מסרה: "יש לנו מגוון רחב של יומנים, מלבד קומץ מצומצם שאיננו מוכרים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|