בריטי בן 34 הוא הזוכה ב"ג'וב הטוב בעולם"

בן סאותהול, מגייס תרומות בריטי, נבחר כזוכה בתחרות למלא את המשרה הנחשקת בעולם: שמירה על אי טרופי באוסטרליה במשך חצי שנה

סוכנויות הידיעות | 6/5/2009 11:19 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מגייס תרומות בריטי בן 34 הוכרז היום (ד') כזוכה הגדול בתחרות על "המשרה הטובה ביותר בעולם" – שמירה על אי טרופי אוסטרלי. "זה כבוד אדיר", אמר הזוכה, בן סאותהול.
 
בן סאותהול, הזוכה במשרה הטובה בעולם.
בן סאותהול, הזוכה במשרה הטובה בעולם. צילום: רויטרס
 
סאותהול נבחר על ידי רשות התיירות של מדינת קווינסלנד באוסטרליה מבין 16 מתחרים שהגיעו לגמר. לא פחות מ-34,700 בני אדם מכ-200 מדינות שלחו סרטוני וידיאו בניסיון לזכות במשרה הנחשקת בקמפיין שנמשך חודשים אחדים.

הזוכה המאושר ישהה במשך חצי שנה על האי המילטון בשרשרת איי החוף ליד מחסום השוניות הגדול במזרח אוסטרליה. במסגרת תפקידו הוא ידווח לרשות התיירות ולעולם על המצב באי, ובנוסף הוא יוכל להאכיל את הצבים והדגים ולחלק דואר ל-5,000 התושבים. השכר עבור העבודה: 150 אלף דולר (כ-400 אלף דולר).

"זה כבוד אדיר לנסוע כעת כדי לשמש כשומר האי עבור רשות התיירות", אמר סאותהול לאחר שהוכרז כזוכה המאושר. "אני מקווה שאוכל למלא את התפקיד כפי שכולם מצפים, אני מקווה שיכולת השחייה שלי תהיה כמו שצריך ואני מצפה לכל התפקידים החדשים והאחריות שהמשרה כוללת בתוכה". הוא ציין כי חברתו הקנדית תצטרף אליו.


קמפיין פרסומי מוצלח

הקמפיין הנרחב לבחירת שומר האי נפתח בינואר במודעות שפורסמו ברשת האינטרנט, אשר הציגו את העבודה בתור "הטובה ביותר בעולם". בתוך ימים הפך אתר הקמפיין לאחד הפופולריים ביותר ברשת ואלפי מתמודדים, בהם גם מישראל, שלחו סרטונים של 60 שניות שבהם ניסו להסביר מדוע הם המתאימים ביותר.

מספר המועמדים קוצץ תחילה ל-50, אשר התחרו בגיוס מעריצים. לאחר מכן הגיעו 16 מועמדים מ-15 מדינות לגמר הסופי, בהם סטודנטים, עיתונאים, צלמים, תקליטן ברדיו, שחקנית, מורה ומגייס התרומות סאותהול.

בסוף השבוע הגיעו המועמדים הסופיים לאי

המילטון ונבחנו ביכולות אישיות, תקשורתיות ואחרות מול ארבעה שופטים שמונו לבחור את הזוכה.

מלבד סאותהול יש זוכה גדולה נוספת בתחרות – רשות התיירות של קווינסלנד שהשקיעה 1.7 מיליון דולר בקמפיין, אך הרוויחה פרסום בשווי של 110 מיליון דולר. "התגובה העולמית הייתה פשוט תופעה", אמר ראש הרשות, אנתוני הייס.

מומחים הסבירו כי הקמפיין הראה את הפוטנציאל השיווקי של אתרים כמו יוטיוב ופייסבוק. "זו כנראה הפעם הראשונה שקמפיין כזה השיג תפוצה נרחבת כזו בהוצאה נמוכה כל כך", אמר פרשן השיווק האוסטרלי, טים בורוס.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''אוסטרליה''

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים