ממש יופי: חדשים על מדפי הטיפוח
ארבע נשים יפות מאוד התאספו לצילומי קמפיין הבושם החדש של אסתי לאודר, שמתהדר בריחות גבריים וכולו שיר הלל לעוצמה הנשית. וגם: נסיין קטן במיוחד אומר את דברו בענייני סבון

סופט טאץ מציגה Color Book, ספר צבעים חדש שהוא בעצם תיק אולטימטיבי קומפקטי ונוח לאיפור.
התיק מכיל: 8 צלליות מקצועיות הניתנות לשילוב ביניהן או לשימוש לבד, 2 סמקים, 2 אפליקטורים
ומראה.
בתיק הקטן ישנם גווני צלליות בהירים וכהים, על מנת לאפשר התאמה של מראה טוטאלי, והמלצת החברה היא להשתמש בגוונים הבהירים כבסיס ולעבור בעזרת מברשת עם הגוונים הכהים יותר בהצללה.
מחיר: 49.90 שקל
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

למאדינה מילאנו יש מוצר חדש בשם DUAL GLOSS - גלוס כפול. לגלוס שני יתרונות: הוא מאפשר לבחור בין שני מראות שונים וכן למזג אותם למראה נוסף ושונה.
בצידו האחד של התכשיר, מצוי גלוס מבריק, במרקם נוזלי, המכיל פנינים זעירות מחזירות אור, שמאפשר אפקט נוצץ לשפתיים ואילו בצידו השני יש גלוס במרקם קטיפתי שמכסה את השפתיים
במאדינה מסבירים שאת התוצאה הטובה ביותר מקבלים אם מורחים קודם כל את הצד עם הפיגמנט הכהה ואחר כך, לגימור זוהר משתמשים בצד הבהיר יותר. אפשר כמובן להשתמש גם לחוד. למראה מוקפד ועשיר בצבע - בצד האטום יותר ולמראה טבעי מתאים הצד השקוף והבהיר.
הגלוס מועשר בשמנים טבעיים וקומפלקס לחויות.
מחיר: 89 שקל
ניתן להשיג, בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ, ואתר האינטרנט.

רשת אפריל משיקה קרם עיניים מבית סטנדל, Ultra Eye Contour Gel.
הקרם (בעברית: אולטרה ג'ל עיניים) עשיר במרכיבי אנטי אייג'ינג, ומטפל בכמה בעיות שאופיניות לאיזור העיניים הרגיש: קמטים, סימני עייפות, שקיות מסביב לעיניים וכהויות.
הקרם, מבטיחים בסטנדל, מעודן ונטול שומן, עשיר ומכיל קומפלקס אשר מאפשר לעור סביב העיניים לייצר בעצמו את שומני העור ולמלא את תאי העור, וכך, העור מסביב לעיניים מתחזק ונהיה ממוצק יותר.
שימוש במוצר מהווה, למעשה, טיפול כולל ומקיף לעור סביב העיניים מכיוון שהוא מטפל בעור, מלחח ממצק וכן מטשטש ומעניק אפקט של עור רענן וצעיר.
הוא מתאים לעור בוגר, מגיל 30 ואילך, אבל, אומרים בחברה, בהחלט ניתן להשתמש בו טרם לכן, גם החל מגיל 25, במידה והעור סביב העיניים סובל מקימטוטים.
מחיר: עד ה- 31/8/09 – 242 שקל; ואחר כך: 323 שקל (15 מ"ל).
להשיג ברשת אפריל.

אסתי לאודר משיקה את Sensuous, בושם חדש שמתאים לכל אישה, בדרכה. הבושם נוצר בהשראת שיר של המשוררת מאיה אנג'לו 'אשה פנומנלית', המדבר על הכוח הפנימי הטבוע בנשים.
כמו כן נעשה שימוש בניחוח העצים, שבעבר נחשבו למעניקי ניחוח חריף וגברי מדי. באסתי לאודר יצרו בעזרתם קטגוריית בישום חדשה, Woody Amber, המעניקה ניחוח עם אקורד עצי זורם, חם, מזמין ונשי באופן מובהק.
למרכיב העצים הוסיפו מרכיבים פרחוניים שמאפיינים בשמים נשיים אך מורכבים בצורה כזו שאף אחד מהפרחים לא שולט והאפקט הנוצר הוא פרחוני מעורפל, שאינו גורע מן החותמת העצית.
בקמפיין הפרסום שצולם ע"י קרייג מק'דין, מככבות ארבעת הדוגמניות הדוברות של אסתי לאודר, גווינת פלטרו, אליזבת הרלי, הילרי רודה וקרולין מרפי. "את ההשראה לפרסומת עוררה האמונה שכל אישה, בכל גיל, יכולה להיות חושנית", אומרת לאודר, "הנשים במודעה משרדות חושניות טבעית ומודרנית כל אחת בדרכה הייחודית".
"כל דוגמנית מייצגת צד אחר של חושניות," ממשיכה לאודר. "הילרי משדרת נעורים ואילו המראה הקלאסי של קרולין משדר אלגנטיות. כשחקנית, גווינת מביאה לחושניות קשת של רגשות ואליזבת מציגה בטחון וחוכמה."
גם עיצוב הבקבוק תומך ברעיון בצבעים מנוגדים: וורוד, לבן וסגול, גוונים חזקים ועדינים.
מחירים: 245 שקל ל-30 מ"ל; 375 שקל ל-50 מ"ל; 525 ל-100 מ"ל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות.

ברוקס בראדרס (BROOKS BROTHERS), מותג האופנה האמריקאי משיק בישראל שני בשמים לגבר ולאשה. הבשמים נוצרו, כמובן, בהשראת הכרך הגדול של ניו יורק.
המותג נוסד בשנת 1818 בניו יורק כמרכז של תפירה אישית לג'נטלמנים אמריקאים, אנשי החברה הגבוהה. מאז, נחשב המותג כמוסד מיתולוגי אשר עיצב את הסטייל האמריקני המסורתי, בדגש על אופנה קלאסית (אופנה מחויטת - חליפות, עניבות, ממחטות וכו'). המותג הינו סמל לקלאסיקה אמריקאית, ככול שקלאסיקה אמריקאית יכולה להיות. אולי נכון יותר להגדירו כעדכניות "מנהטנית". שגם זה משהו.
הניחוח לגבר מכיל קומפוזיציה של ניחוח לימוני ומכיל איריס, ציפורן מתובלת ועלים ירוקים, וטיבר, מושק ועץ אלון. הניחוח לאשה לעומת זאת בעל מבנה ניחוח קלאסי, נשי לחלוטין, מכיל יסמין, פרסיה, פרחי תפוז ואיריס, מאסק, פצ'ולי פריחת אגסים ויקינטון.
מחירים: לגבר: 501 שקל ל-100 מ"ל; ו- 399 ל50 מ"ל; לאישה: מחיר: 552 שקל ל100 מ"ל ו- 439 שקל ל-50 מ"ל .
להשיג במשביר לצרכן ובמחלקות הקוסמטיקה בקואופ הריבוע הכחול.

Mon Platin משיק לקרם לחות לשיער לגברים - מון פלאטין פרופשיונאל.
הקרם, שימו לב, על בסיס קוויאר שחור. הוא מיועד לעיצוב ושיקום השיער, שמירת מבנה השערה,
מנטרל חשמל סטטי ומכיל מסנני קרינה להגנה מפני השמש.
חוץ מקוויאר מכיל הקרם גם תמציות צמחים רימונים ותה ירוק והרכב סיליקונים.
לקרם, מבטיחים במון פלאטין, מרקם קליל וניחוח עדין, שלא מותיר את השיער קשה או שמנוני ללא צורך בשטיפה. ולגברים מגדלי שיער הוא מבטיח סיוע בהתרת קשרים.
מחיר: 80 שקל ל-400 מ"ל.
להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ. בירור נקודת המכירה הקרובה בטל': 03-9512017 ובאתר.

ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים לגברים, משיק את ספיד סטיק 24/7 - דאודורנט ספריי ללא פקק וספיד סטיק 24/7 רול און.
בחברה עמלו על פטנטים ייחודיים אלו זמן רב והתוצאה, לדבריהם, מוצלחת וניכרת בהגנה מקסימאלית, וכן ברעננות שהוא מעניק.
העיצוב החדש יעיל ונוח, לתכשיר אין פקק. במקום שבו הוא היה, ישנה לולאה הנוחה מאד לנשיאת הדאודורנט ומאבטחת את הפיה שלו, אם להתחשב בכך שמה שאין - אי אפשר לאבד או לשבור.
מחיר: 25-27 שקל.
להשיג ברשתות הפארם.

הסדרה החדשה מציעה מגוון מוצרי טיפוח לתינוק המועשרים בתמציות שמנים וויטמינים ונותנת מענה להורים המבקשים מוצרים איכותיים, נעימים ובעלי ריח ייחודי.
הסדרה החדשה לתינוקות כוללת: אל סבון 750 מל'; שמפו אל דמע 750 מל' (19.99 שקל); תחליב גוף לתינוק 750 מל' (26.99 שקל); קרם החתלה 100 גר' (14.99 שקל); טלק 80 גר, 130 גר, 250 גר'.
האל סבון מותאם לרחיצת התינוק ומעניק לו ניחוח לאורך זמן. המוצר היפואלרגני ומתאים לחומציות העור (PH 5.5), מועשר בתמצית קמומיל העוזרת להרגעה והגנה על העור.
את הסבון ניסה נסיין בן 7 חודשים שמאוד אוהב אמבטיה. עד היום הוא השתמש בבלינאום, שכידוע יתרונו הגדול - מלבד היותו מלחלח מעולה - הוא בכך שאין צורך לשטוף אותו מהגוף ואפילו רצוי להשאירו. כך מוציאים את התינוק מהאמבטיה מבלי לעשות שטיפה.
הסבון החדש הותיר את העור אחרי האמבטיה נעים, חלק ורך, והריח נהדר. נכון שאמא שלו מסניפה אותו תמיד ונכון שריח של תינוקות הוא משכר בלי תוספות, אבל הריח של הסבון של פלצ'ה אזורה הוסיף לזה כנראה. הוא נעים ומאוד עדין, משתלב יופי עם הריח הטבעי.
האריזה מאוד נוחה. הבקבוק מצוייד במשאבה (להבדיל מסבונים אחרים לתינוקות) וכך ביד אחת משתלטים על הנסיין הפעלתן, שהוא נינג'ה אמיתי שרוצה לגעת בכל דבר, וביד השנייה מוציאים סבון.
החיסרון הוא שצריך לשטוף את התינוק בתום הרחצה מהמים שבאמבטיה. הוא לא אוהב את הטוש ולכן אמא שלו צריכה להחליף את בגדיה הרטובים בתום החוויה.
מחיר אל סבון: 15.99 שקל ל-750 מ"ל.
ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.