אליס דלאל וג'וש ביץ' בצילומי קמפיין TNT

היא אחת מהאיט גירלס הפרועות שמאכלסות עכשיו קמפיינים שווים ברחבי העולם. היום הצטלמה אליס דלאל בישראל לקמפיין החורף של TNT והביאה איתה את האיט בוי התואם, ג'וש ביץ'

עמית לב-גד | 9/9/2009 16:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אליס דלאל וג'וש ביץ, שניים מהדוגמנים הבינלאומיים המדוברים יותר, הגיעו ארצה לצילומי קמפיין החורף של רשת TNT. כך מסרו בעלי הרשת היום והוסיפו כי השניים יקבלו על עבודתם זו 100,000$.

דלאל התפרסמה במשבצת האיט גירל הביזארית, עם התסרוקת המפורסמת שמגלה את צדי הקרקפת מגולחים. המראה הזה הביא לה את תדמית הילדה הרעה המורדת במשפחתה העשירה. דלאל היא נכדתו של אייל הנפט הברזילאי ג'ק דלאל ולפי הפירסומים היא עומדת לרשת את הונו הצנוע, הנאמד בכ-800 מיליון יורו. סנדקיה, אגב, הם מיק ג'אגר וצלם העל מריו טסטינו. היש מיסתורי יותר מבלגן שעושים עשירים?

מהקמפיינים המפורסמים של אליס דלאל: הקמפיין הנחשק של 'ברברי', קמפיין מותג ההלבשה התחתונה 'אייג'נט פרובוקטור', שערי מגזינים כ'ווג' ו-'I-D', כיכבה בתצוגות אופנה של מעצבי עילית ונבחרה למוזה של אלכסנדר וואנג.

ג'וש ביץ', לעומת זאת, גדל כילד טוב המנגן על קלידים. עכשיו סולן להקת המטאל 'סניש' ו-IT BOY  בריטי, שמככב בקמפיינים בינלאומיים של המותגים 'ליוויס' ו'ברברי' וכן על מסלולי תצוגות האופנה של מעצבים כולנטינו וויויאן ווסטווד.

לדברי יעקב ומיכה הוניגמן, מנכ"לים משותפים בקבוצת הוניגמן ובעלי הרשת, התדמית של השניים מתאימה למסורת הקמפיינים הפרובוקטיביים של הרשת: "TNT הינו מותג בועט, כזה שמעוניין להביא עימו בשורה חדשנית ואמיתית. קמפייני הפרסום של המותג, לאורך השנים, ביקשו לייצר אמירה ולבלוט בנוף המקומי. אנחנו סבורים שאליס וג'וש עשויים מהחומר של TNT וצופים חיבור אמיתי ונכון ביניהם, בין המותג וקהלי היעד."

בינתיים, אלה התמונות שצולמו אתמול מאחורי הקלעים של סט הצילומים.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים