ממש יופי: המוצרים החדשים על מדפי הטיפוח

המייק אפ החדש של קלרינס שובר את שיאי ההבטחות עם פיגמנטים אופטיים שלוכדים את האור ומקנים לעור מראה צעיר. וגם: הצלליות שכיכבו על בימת פרויקט מסלול מושקות לקהל הרחב

הילה רמלר | 6/10/2009 14:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קרליין

צלליות של קרליין
צלליות של קרליין יח''צ
רק הסתיים לו פרויקט מסלול והנה משחררת חברת קרליין, מנותנות החסות שלו, מארז צלליות לעיניים, הנושא את שמו.

החברה חוגגת את סיום העונה הראשונה וכנראה גם האחרונה, עם ארבע צלליות "אפויות" וקשיחות, שיוצרו במהדורה מוגבלת.

הארבע מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה להן מרקם
משיי והצמדות טובה לעפעף.

המוצר, שמיועד להיות מעיןם מזכרת מהתכנית, נעשה במקור עבור הדוגמניות המשתתפות בתכנית ושימש את המאפר עומר אסף בעבודתו מאחורי הקלעים של התצוגות. עכשיו יהיו הצבעים שריצדו על עיני הדוגמניות, זמינים גם לעיניכן בגוני חום  וסגול.

מחיר:  39.99 שקל. להשיג בסניפי הסופרפארם.

קלרינס

קלרינס
קלרינס צילום: יחסי ציבור
קלרינס משיקה את מולטי אינטנסיב מייק אפ עם מקדם הגנה SPF15 המיועד לנשים בגילאי 50 ומעלה.
המייק-אפ מכיל פיגמנטים אופטיים, כך לדברי החברה, ולכן יוצר מראה מורם ומוצק.  למראה זוהר ואפקט הרמה.

בחברה טוענים שבגיל 50, מייק-אפ יכול להפוך לפעמים לאויב מכיוון שהוא עלול להדגיש קמטים, להכביד ולהיראות לא טבעי, כך שככל שהיום מתמשך - הוא מבליט את כל מה שצריך להסתיר.

הפיגמנטים האופטיים מפיקים תועלת מרבית מאור - מאיץ היופי היחיד שהוא לגמרי חסר משקל - מווסתים אותו ובכך יוצרים מראה צעיר יותר. התוצאה המובטחת: מייק אפ יוצא דופן שעושה הרבה מעבר להסתרת סימני הגיל.

המוצר מגיע ב- 5 גוונים.

מחיר: 295 שקל ל-30 מ"ל. ניתן להשיג בלעדית בסופר פארם.

אסתי לאודר

אסתי לאודר
אסתי לאודר צילום: יחסי ציבור
 חברת אסתי לאודר מצהירה כי היא חברת הקוסמטיקה הראשונה שהביאה את אלמנט התיקון בשעות הלילה לקטגוריית האנטי-אייג'ינג, כאשר הציגה את סדרת ה-Night Repair ב-1982, פורמולה שטיפלה בעור שניזוק בשעות היום וסייעה לתקנו באופן נראה לעין במהלך שעות השינה המשקמות. אסתי לאודר אף היתה בין חברות הטיפוח הראשונות שהבינו את הקשר הבסיסי בין נזק ל-DNA לבין הזדקנות העור, ואת חשיבות יכולתו של העור לתקן את ה- DNA שלו.

ואחרי שלמדנו קצת היסטוריה, אפשר לחזור להווה, בו משיקה החברה את אדוונס נייט ריפייר (Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex) - סרום לתיקון העור בשעות הלילה.

המוצר החדש מבטיח להעניק תיקון מתמשך, מקיף ואופטימלי בשעות הלילה, עם טכנולוגיה התומכת בסנכרון הטבעי של תהליכי התיקון וההגנה של העור בדיוק בזמן הנכון. המטרות (והתוצאות) בשורה התחתונה, הן לסייע לעור להיראות צעיר יותר, ירידה דרמטית בסימני ההזדקנות הנראים לעין, ובהם קמטוטים, התייבשות ושינוי צבע.

הסרום מגיע בבקבוק חום קטן שהחברה מייחסת לו חשיבות רבה והוא חלק בלתי נפרד מיתרונות המוצר. הבקבוקון, נמסר לנו, ידוע ומבוקש בעולם כולו ועוצב כך שייראה דומה לצורתם של בקבוקי הרוקחים הישנים וצבעו משמש להגנה על הרכיבים מפני האור.

מחיר: 505 שקל ל-50 מ"ל; 350 שקל  ל-  30 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

GARNIER

 

רוויטליפט
רוויטליפט צילום: יחסי ציבור
גם מותג הטיפוח GARNIER דואג לנשים בעלות עור בוגר (בגיל 55 פלוס) ומשיק מוצרי טיפוח במיוחד בשבלן, בסדרת ויטל ריסטור.

מדובר בסדרת טיפוח המסייעת בהפחתת סימני הזדקנות עור הפנים: רפיון העור, אבדן מוצקות וכתמי פיגמנטציה, שמוצריה מבוססים על תמצית פרח הסחלב.

במסגרת פינתנו "הידעת?": מקור פרח הסחלב העתיק הוא מלפני 120 מליון שנה, לסחלב 800 זנים רשומים, 30,000 מינים ו-10,000 הכלאות. מה שרלוונטי לעניינו הן תכונות האנטי אייג'ינג הידועות שלו המתבטאות בהמרצה ובחידוש התאים. אף על פי שהסחלב ידוע בשל יופיו, התכונה היותר מעניינת שלו היא אריכות החיים יוצאת הדופן שהוא בורך בה.

המוצרים בסדרה: סרום מסייע במניעת פיגמנטציה (156.99 שקל ל-30 מ"ל), קרם יום עם מקדם הגנה SPF15 (מחיר: 156.99 שקל ל-50 מ"ל) , קרם לילה מחדש ומחזק (156.99  שקל ל-50 מ"ל) וקרם עיניים ממצק (156.99 שקל ל-30 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות.

Nuxe פריז

נוקס
נוקס צילום: יחסי ציבור
מותג הטיפוח  Nuxe פריז משיק מסכת לחות לפנים, בשם MASQUE FRAIS HYDRATANT.

המסכה מיועדת לרענון ולהרגעת עור הפנים והעיניים והיא מתאימה לכל סוגי העור ולכל הגילאים.

בחברה ביקשו לתת מענה לנשים שחיפשו אחר מוצר מרגיע שהוא בין טיפול לחות יומיומי לבין טיפול בסלון יופי, ולכן היא מכילה מרכיבים פעילים המעניקים אפקט מיידי ומהיר של לחות לעור הפנים.

המסכה מיוצרת על בסיס מרכיבים צמחיים אקזוטים כמו עלי הבאובב וזרעים שמהם מופק שמן אפקטיבי, כמו פקעת טריה של שושן, אירוס, שושנת מים ותמצית מעץ השקד. בנוסף, מסכת הלחות מועשרת בתמצית שוש (ליקוריץ) הידועה בזכות סגולותיה המרככות והאנטי דלקתיות, ובוויטמין E טבעי.

מחיר: 151.29 שקל  ל-50 מ"ל. להשיג במחלקת הטבע של רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

DSM

DSM
DSM צילום: יחסי ציבור

עם בואו של החורף מגיעות גם השפעות למיניהן. אחת הדרכים להלחם בהן היא שמירה על הגיינה. המוצר החדש בסדרת DSM מבית Mon Platin, ג'ל הגייני לחיטוי הידיים, הוא אחד הכלים היעילים במלחמה במחלות ובליכלוך בכלל. הוא מאפשר ניקוי וחיטוי הידיים בכל מקום ובכל מצב, וזה יתרון גדול כשמסתובבים עם ילדים, מטיילים בשטח וגם כשסתם מתעצלים לחפש ברז מים, סבון ומגבת.

הג'ל המבוסס על מינרלים מים המלח ומתאים לכל סוגי העור. יתרונותיו על פני מוצרים מחטאים דומים הן הרגעה והענקת לחות לעור (מכיל אלוורה וויטמין E, לשמירה על עור כפות הידיים) והיותו בעל ניחוח עדין ורענן. כמו כן הוא נוח לנשיאה בתיק, בעל סגירה הרמטית ועיצוב קומפקטי. עוד מוסרים מהחברה, שהוא מכיל כ-20% יותר ג'ל מהמתחרים הקיימים בשוק – במחיר ידידותי במיוחד.

מחיר: 12 שקל ל- 120 מ"ל.  להשיג במחלקת הקוסמטיקה של "טיב טעם" ובפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ.

גולף

גולף
גולף צילום: יחסי ציבור
רשת גולף מרחיבה את קולקציית האביזרים שלה ומשיקה מארזי לקים בגוונים המתאימים לקבוצות ההשראה השונות, להשלמת מראה החורף של קולקציית האופנה.

בקולקציה 4 מארזים: מארז שלישיית גוונים של סגול ענבים, לק נוצץ וסגול שוקינג, בהשראת  קולקציית הפילם פסטיבל; מארז שלישיית גוונים קלאסיים של בורדו עמוק, ורדרד וורוד עתיק, בהשראת קולקציית הוינטאג'; מארז של שלישיית גוונים בוהקים - אדום-כתום, וורוד בזוקה וכתום, בהשראת קולקציית סוויט נובמבר ומארז טבעי - סט לקים לפרנץ' מניקור.

מחיר: 29.9  שקל למארז.

להשיג בלעדית ברשת גולף.

הבושם של קייט מוס

קייט מוס
קייט מוס צילום: יח''צ
קייט מוס משיקה בושם חדש בשם Velvet hour. הבושם נוצר בהשראת הלילה וכך גם הניחוח - ניסיון ליצוק את האטמוספירה המיוחדת של הלילה אל תוך הריח המסוים.

הבושם משווק על ידי חברת SOFT TOUCH, מהם נמסר שההשראה ללילה הכחול מגיעה משמלה במראה וינטאג', האהובה במיוחד על קייט מוס, אותה קנתה לכבוד יום הולדתה ה-30 ושמזכירה לה לילה בלתי נשכח. לדברי מוס, "הניחוח מעלה את הרגע המיוחד, בו מגיע הלילה ומסתיר אותך עטופה בקטיפה. אני מאד אוהבת את הרגע הזה, הוא סקסי, חושני ומלא בהבטחות". 

בכל מקרה, מרכיבי הניחוח שמיועדים להעניק את אותה תחושה הם פרחים, עצים ופלפל כחול בתו העליון, פטצ'ולי ומוסקט בתו הליבה, ובתו הבסיס - אלגום ואמבר. הבקבוק מגיע בצבע כחול עמוק, ממש כמו הלילה.

מחיר:  329.90 שקל ל-50 מ"ל; 429.90 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

ג'יבנשי

ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק צילום: יחסי ציבור
בג'יבנשי משיקים בושם שגם שמו וגם עיצוב הבקבוק שלו מושפעים מהעולם ההייטקי והמודרני הזה.

השם הנבחר הוא PLAY, מילה שהיא קוד בינלאומי בעולם המוסיקה והדימויים, ואכן עושה את העבודה ונותנת תחושה של קצב, תנועה ואנרגיה (בתנאי שלא מפרשים אותה כ"משחק").

עיצוב הבקבוק גוייס גם הוא לקונספט הדיגיטלי. הפסל והמעצב סרז' מנסו עיצב בקבוק מלבני עם פינות מעוגלות וזכוכית שקופה - אביזר פשוט, אך עשוי באיכות המאזנת בין משקל הבקבוק והמיומנות הטכנית של הרצועה, העשויה משרף שחור.

הבושם, מוסרים מג'בנשי, הוא אלגנטי והדוניסטי ומגיע בשתי גרסאות: או דה טואלט ו-או דה טואלט אינטנס, שההבדלים ביניהם נעשו בעזרת משחק במרכיבים:  עץ האמיריס שגדל באיים הקאריביים,  זרעי טונקה ברגמוט, מנדרינה, תפוז מר אשכוליות, פלפל ורוד, עץ הקפה, לאבדאנום, וטיבר ופאצ'ולי.

את קמפיין הההשקה מוביל הזמר ג'סטין טימברלייק, שנבחר בשל היותו בעל תדמית אמיתית, לא מעמיד פנים, לא מחייך חיוכים מאולצים - בחור כלבבי.

מחיר: 397 שקל לבקבוק ל-50 מ"ל; 580 שקל לבקבוק ל-100 מ"ל.להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן, אפריל, סנטר פארם ובפרפומריות המובחרות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים