מצווה לדגמן: לילדה שלך כבר יש בוק?

בת ה-12 שלכם עושה פוזות מול המראה? למה שלא תפרגנו לה הפקת אופנה פרטית שהיא הדוגמנית המובילה בה?בוק של דוגמנית הוא מתנת בת המצווה המועדפת בקרב פאשניסטיות מתבגרות

פלורה צפובסקי | 11/7/2010 15:34 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חלום הדוגמנות הוא כמו חצאית מיני קצרצרה – לכולנו יש כזו בארון, כולנו פעם לבשנו אותה, ויש מתבגרות שמהלכות בה לצידנו גם היום, רק שאנחנו עברנו למכנסונים (לא פחות חתיכי, אבל יותר מודע). כך גם האופציה "לעשות בוק" ולהיות דוגמנית זכורה לנו מגיל העשרה ונעלמת אל המגירה בגיל מסוים.

אחרי שהתוודענו לקייטנות דוגמנות, מגיע  השירות (ODM (One day modelשמבטיח להגשים לילדות את פנטזיית הדוגמנות כבר בשלב בת המצווה. "כל הרעיון התחיל כאשר צילמתי ילדה לצילומי אופנה, והיא מאוד נהנתה והעבירה את זה הלאה", מספר גולן קריאו, 30, צלם אופנה שהשיק את הבייבי שלו לפני שנה. "אנחנו פותחים בפגישה מקדימה, בה יש היכרות עם הילדה וההורים וצילום ראשוני, ולאחר מכן כל הצוות - המאפרת, מעצב השיער יאיר דניאל, הסטייליסט רפאל איתן ואני מכינים 4 לוקים", מסביר קריאו את התהליך, שלא היה מבייש הפקת קטלוג של קסטרו.
צילום: גולן קריאו
בסגנון נערת פלמנקו צילום: גולן קריאו

גם התוצאה אמורה להיות בהתאם: בוק כרוך עם 16 תמונות שנבחרו מתוך ה-300 המצולמות, שעוברות פוטושופ "רק לחידוד ושיפור איכות התמונה. אנחנו לא מרזים או משנים את הילדה".

אין חשש שהחוויה תבלבל את הילדה ותיטע בה את החשק להיות דוגמנית, גם אם זה בפועל זה לא מציאותי?
"לא. הכול מתחיל ונגמר בחוויה, אנחנו כל הזמן דואגים להעביר את המסר הנכון, שלא צריך להיות דוגמנית כדי לעשות בוק. השירות הוא רק לביטחון האישי".

איך הילדות מתנהגות מול המצלמה? אתה מנחה אותן?
"הן יכולות ללמד אותי, תאמיני לי. הן עושות את זה בקלילות. זה כמעט ולא קרה, אבל אם הילדה מרגישה לא בנוח רק הצלם, האימא והיא נשארות על הסט. אני יכול לספר לך שיום לפני הן כמובן נפגשות בבית עם חברות, בוחרות פוזות מול המראה ומדפדפות במגאזינים, אבל בסופו של דבר, בשיתוף הפעולה איתי, יוצאים דברים אחרים לגמרי. אני לא מצפה מהילדה לשמור על קור רוח אם היא מרוגשת. מבחינתי המבט שלה, נקי, תמים וחודר למצלמה, הרבה יותר חזק מכל פוזה".
למי

שלא מסתפקת בלהיות תמימה וסטטית, מוצעת גם אופציית קליפ המתעד את הנעשה על הסט, "בסגנון FTV", או לחלופין קליפ המכוון ישירות ל- MTV, בו יש אופציה לריקודים, שירה, כוריאוגרפיה ותחלופת לוקיישנים. "אנחנו לפעמים מופתעים מכמה שהבנות החלטיות, יודעות מה הן רוצות. הן באות מוכנות עם רעיונות, ואנחנו נותנים את התחושה שזה בסדר להגיד לא, להחליט החלטות, לבחור שיר שהן רוצות או לשלב בגד שהן אוהבות", מוסיפה רוני ישראלי, מנהלת הסטודיו.

צילום: גולן קריאו
משקיעים אנרגיה גם בבחירת לוקיישנים מעניינים צילום: גולן קריאו

איזה שיר הכי חזק עכשיו? איזה רעיונות הכי פופולאריים?
"ליידי גאגא! ריהאנה גם. התקבלה עכשיו בקשה ממשפחה לעשות קליפ בסגנון 'הבורר', עם הליקופטרים"

לעומת הילדים, קריאו לא מתרגש מהליקופטרים וראפרים מפורסמים שבאים לשתף פעולה, רק תנו לו אימא גאה על סף דמעות: "ההתרגשות של ההורים מפתיעה בכל פעם מחדש, וגם התגובות של הילדים לקליפ ולבוק, כאשר מראים אותם באירוע".

אגב, גם אמהות צעירות יכולות עדיין להספיק ולעשות בוק קטן לעצמן, שכן השירות מוצע לגילאים 12-30.


מחירים: קטלוג – 2,100 שקל, קליפ – 1,100 שקל, חבילת קטלוג + קליפ MTV – 3,900 שקל.
פרטים באתר

צילום: גולן קריאו
צילום: גולן קריאו
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים