בלאש אורגזם: מותגי איפור מחו"ל שאנחנו רוצות פה
יש להם אריזות שנראות כמו ממתקים ומוצרים חכמים כמו גלוס להדגשת תווי פנים וקצף אמבטיה בריח מאפים טריים. חמישה מותגי איפור נחשקים ואהובים שצריך להביא לארץ

והינה, Smashbox, אחד השמות החמים שניתן למצוא על מדפי Sephora חוגג החודש שנה בישראל, לאחר שעשה עלייה לסניפי רשת הפארם "אפריל". ברשת מדווחים כי המותג האמריקאי, שמאחוריו עומדים הצאצאים הצעירים לבית Max Factor הוותיק, התבסס בתודעה, בנישת האיפור המקצועי, לצד MAC ו – Madina Milano, שממוקמים, שלא כמו המתחרה הטרי, בסניפים משלהם. לכבוד ציון השנה להתאקלמות Smashbox בישראל, אנו פונים בפנייה נרגשת ליזמים, הביאו לנו גם את חמשת המותגים הבאים:
מה: מותג צרפתי שנוסד על ידי סופי אבדו הענוגה. התחיל את דרכו כליין בגדי גברים וידוע כיום בזכות בגדי הנשים האיכותיים וליין הקז'ואל המענג Paul&Joe Sister. מוצרי האיפור הגיעו בשנת 2002, וכיום מונים יותר מ-50 מוצרים בינהם סמקים, לקים, צלליות ושפתונים, ואפילו שני בשמים. בקרוב יצטרפו גם מוצרי טיפוח.

למה: בגלל האריזות המעלפות. מוצרי הבסיס ארוזים באריזות פלסטיק בצבע וורוד חיוור ומצטיינים בטקסטורה רומנטיות של קפלים או פרחים. בנוסף, בכל עונה יוצא ליין באריזות צבעוניות יפיפיות
מה: מותג משפחתי מסן-פרנסיסקו שמנוהל על ידי ארבע קרובות משפחה אנרגטיות. מה שהתחיל כדוכנים בבתי כלבו אמריקאים, צמח לאט ובטוח לרשת בינלאומית שמלבישה את נערות הדלפק שלה בסינרים ורודים. המותג מתמחה במוצרים לפנים – קונסילרים, פודרות ושימרים, אך מצוין גם בתחום טיפוח הגוף ומוצרי האמבטיה, עם מוצרים כמו קצף אמבטיה בריח מאפים טריים וג'ל רחצה שוקולדי.

למה: בגלל האטיטיוד המרענן והממזרי. ב – Benefitבחרו בגרפיקה ייחודית ברוח וינטאג' ובשפת מותג משועשעת שפונה כביכול לנערה דרומית טראשית, והלכו עם החזון עד הסוף. עם שמות מוצרים כמו "Honey… Snap out of it!" (פילינג תמים למראה) ו – “You rebel” (קרם לחות עם משזף), קשה לשמור על ארשת רצינית.
מה:רובי אנד מיליהוא מותג בריטי שהוקם על ידי שתי מאפרות מקצועיות שכולל מעל 300 מוצרי איפור וטיפוח ונמכר בעוד רשת יעילה וקסומה, Boots הבריטית. מלבד המוצר הייחודי stains - צבעים רב-שימושיים שיכולים לשמש כסומק, שפתון וצללית, ועוד כמה מוצרי מפתח שסלבריטאיות ומאפרים
אוהבים, רובי ומילי מציעות ללקוחות מגוון מברשות, ספוגיות, ואביזרי איפור נחוצים.

למה: בגלל המקצועיות. המארזים השקופים מתוכננים ביעילות מקסימלית, מוצרים רבים טומנים בחובם כמה אופציות שימוש, ובין החברים הצפויים – לקים, עפרונות עיניים וקונסילרים, נתקלים גם בהפתעות פחות מוכרות שעושות טריקים נפלאים, כמו "גלוס" להדגשת תווי פנים. תחכום באריזות קטנות.
מה:אורבן דקיי הוא מותג איפור אמריקאי טוב לב במעטה קשיח, שפרץ באמצע שנות התשעים ומאז לא מפסיק לחדש לרגע. האייליינרים והגלוסים אמנם ארוזים במעטה הסוואה מטאלי ולוחמני, אך למעשה מדובר בחברה שמחזיקה גם באג'נדה מתחשבת. שיטות הייצור לא כוללות ניסויים בבעלי חיים וקיים אפילו ליין של מוצרים טבעוניים.
למה: בגלל המגוון והתעוזה. כל מה שחסר בדוכן האיפור הקרוב לביתכן. אייליינר בגוון ירוק-רעל עם נצנצים, שפתון פטל או לק בגוון נחושת עמוק, כל אלה מחכים למכורות הכבדות בנקודות המכירה של Urban. בנוסף למארזים בודדים, המותג מצטיין בגזרת פלטות האיפור הגדולות, שכל בחורה שגדלה בניינטיז מחזיקה בארון.
מה: נרס היא חברה שנוצרה על ידי המאפר הצרפתי פרנואה נארס, שהחל את דרכו מ-12 שפתונים עמידים במיוחד בצבעים נועזים. בהמשך הגיעו גם צלליות וסומקים ובשנת 2002 קבוצת מוצרי טיפוח יוקרתית.

במקביל, המאפר השאפתני הספיק לפרסם שני ספרים וליהנות מהעובדה שהשפתונים והברונזרים של NARS מככבים ברשימת רבי המכר של Sephora. וגם לאפר את הדוגמניות בתצוגה האחרונה של מארק ג'ייקובס.
למה: בגלל הסקס-אפיל. האריזות שטוחות ושחורות, עם כיתוב לבן אבסטרקטי, השמות גדולים וחד משמעיים: "Orgasm Blush", ו -The multiple למשל, המסקרות נועדו ליצור ריסים שופעים והשימרים מתים לפסל לך את הפנים כדי שתיראי כמו אלילה. בנוסף, מהראיונות שפרנסואה מעניק לתקשורת ניתן להסיק שמדובר באושייה לוהטת במיוחד.