משנה תדמית: קריית מלאכי תמותג כבירת האוכל החדשה של ישראל
לא רק משה קצב. העיר קריית מלאכי תעבור מיתוג מחדש במסגרתו תהפוך ל"עיר הטעמים של ישראל". הרעיון: למשוך לעיר תיירים ותושבים
הרעיון שאותו יזם משרד יחסי הציבור "רונן צור תקשורת ואסטרטגיה", הוא להשתמש ביתרונה הגדול של העיר - האופי האותנטי של מסעדותיה ולהציב אותה לצד מסעדות הגורמה בעיר ובישובים הסובבים אותה, כ"בירת האוכל של המדינה".
במסגרת תוכנית המיתוג שהוצגה השבוע למליאת מועצת העיר, לאחר שאושרה על ידי ראש העירייה, מוטי מלכה, והמנכ"ל, אלי פרץ, יעבור אזור המסעדות בקריית מלאכי שדרוג ושיפוץ, ויסומן בעיר "שביל טעמים" תיירותי, שיחבר בין המסעדות, חנויות התבלינים האותנטיות, בתי האוכל הקטנים, השוק העירוני, הפארק העירוני ואטרקציות קולינאריות נוספות.
הפרויקט יושק בחג השבועות בפארק העירוני של קריית מלאכי, באירוע אוכל ענק דוגמת "טעם העיר" הנערך בתל אביב, בשיתוף עם המסעדות המקומיות ומסעדות מובילות.
המיתוג יוטמע גם במערכת החינוך המקומית, בה ישולבו שיעורי תזונה נכונה ומגמות כמו "שפים צעירים".
במסגרת תהליך המיתוג יוקמו בעיר ספריית האוכל הגדולה בישראל ו"מוזיאון האוכל הישראלי", שיציג את ההיסטוריה וההווה של האוכל בישראל, יחד עם תערוכות וסדנאות מגוונות. בעיר יתקיימו גם אירועי בית פתוח במטבחי התושבים, תחרויות ופעילויות אחרות בתחום האוכל.

עיר של טעמים אותנטיים. ''בית הקובה של אמא עליזה''.
יחצ