צמיחה במכירות האופנה: חודש אוקטובר בסימן עלייה
ענף האופנה חווה תקופה של פריחה. ההערכות הן כי ההארכה של חופשת החגים והירידה בטמפרטורות תרמו לעלייה במכירות

גידול דו-ספרתי. קולקציית החורף של גולף שי יחזקאל
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, אוקטובר השנה התאפיין בעלייה משמעותית במכירות בכל מחלקות האופנה ברשת: "העלייה הגיעה לשיאה במחלקות הילדים שמכירותיה צמחו בכ-50 אחוז, ובאופנת הנשים והגברים נרשמה עלייה של כ-25 אחוז".
גם אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, חשה בעלייה חדה במכירות ומאשרת: "נרשם אצלנו גידול דו-ספרתי במכירות האופנה באוקטובר לעומת השנה שעברה". לדברי מישל תמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנואר, "ברשת נרשמה עלייה של כ-25-30 אחוז ביחס לאוקטובר שעבר. זה נובע מעיתוי החגים שהביא לתנועת לקוחות רבה לחנויות". תמיר צופה כי מגמת הצמיחה תאפיין את כל הרבעון הרביעי של השנה בשל מזג האוויר החורפי הצפוי
בנובמבר, שיחייב רכישה של אופנת חורף, ומבצעי סוף העונה שיחלו בדצמבר.
גם רוני איינסאז, מנכ"ל רשת ההנעלה סקופ, מדווח על צמיחה של 25 אחוז בחודש החולף בהשוואה לאוקטובר 2010: "אני מייחס את העלייה לחופשת סוכות. להערכתי, מדובר במגמה שתימשך עם התעצמות החורף ואחר כך בזכות חופשת חנוכה ומסיבות הסילבסטר". ברשתות נערכים לחיזוק המגמה באמצעות מבצעי הנחות אף על פי שזו רק תחילת העונה.