צמיחה במכירות האופנה: חודש אוקטובר בסימן עלייה

ענף האופנה חווה תקופה של פריחה. ההערכות הן כי ההארכה של חופשת החגים והירידה בטמפרטורות תרמו לעלייה במכירות

נורית קדוש | 1/11/2011 10:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
גידול דו-ספרתי. קולקציית החורף של גולף
גידול דו-ספרתי. קולקציית החורף של גולף שי יחזקאל
בעוד המחאה החברתית הביאה את הצרכנים לצמצם את ההוצאה על מוצרי מזון, חווה ענף האופנה תקופה של פריחה שבאה לידי ביטוי בצמיחה של כ-20 אחוז במכירות חודש אוקטובר בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. ההערכות הן כי ההארכה של חופשת החגים מיום כיפור עד סוכות והירידה בטמפרטורות תרמו לעלייה במכירות, המסתמנת כמגמה שתימשך עד סוף הרבעון. מדובר בשינוי מהותי יחסית לשנים האחרונות, שבהן סבל ענף האופנה מקיפאון בחודש אוקטובר.

לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, אוקטובר השנה התאפיין בעלייה משמעותית במכירות בכל מחלקות האופנה ברשת: "העלייה הגיעה לשיאה במחלקות הילדים שמכירותיה צמחו בכ-50 אחוז, ובאופנת הנשים והגברים נרשמה עלייה של כ-25 אחוז".

גם אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, חשה בעלייה חדה במכירות ומאשרת: "נרשם אצלנו גידול דו-ספרתי במכירות האופנה באוקטובר לעומת השנה שעברה". לדברי מישל תמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנואר, "ברשת נרשמה עלייה של כ-25-30 אחוז ביחס לאוקטובר שעבר. זה נובע מעיתוי החגים שהביא לתנועת לקוחות רבה לחנויות". תמיר צופה כי מגמת הצמיחה תאפיין את כל הרבעון הרביעי של השנה בשל מזג האוויר החורפי הצפוי

בנובמבר, שיחייב רכישה של אופנת חורף, ומבצעי סוף העונה שיחלו בדצמבר.

גם רוני איינסאז, מנכ"ל רשת ההנעלה סקופ, מדווח על צמיחה של 25 אחוז בחודש החולף בהשוואה לאוקטובר 2010: "אני מייחס את העלייה לחופשת סוכות. להערכתי, מדובר במגמה שתימשך עם התעצמות החורף ואחר כך בזכות חופשת חנוכה ומסיבות הסילבסטר". ברשתות נערכים לחיזוק המגמה באמצעות מבצעי הנחות אף על פי שזו רק תחילת העונה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים